Ga naar inhoud


Eindelijk! De Nederlandse commerciele zenders nu ook in Belgie te ontvangen!


Gast satellitetv

Aanbevolen berichten

Gast satellitetv

Eindelijk na 20 jaar wachten nu officieel een abonnement te nemen op de Nederlandse Commerciele zenders in Belgie via Canal Digitaal.
Bij je Sat-verdeler kan je meer info krijgen voor een abonnement op de Nederlandse zenders in Belgie. Je moet dus nietmeer verplicht een Nederlands thuisadres hebben.

Ik verwacht niet dat de zenders ooit in Belgie op de kabel zullen komen, zelfs niet met extra betaling. (concurrentie voor vtm......)

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Oud nieuws, dat kan al een paar jaar, en niet alleen in België maar in heel Europa.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast satellitetv

Ok:)

 

Maar hier komt dan mijn vraag: Ik heb een Samsung Smart tv met een losse Tv Vlaanderen CAM Module rechtstreeks in de tv geplugd. Ik heb dus maar 1 kaartlezer die ik gebruik voor mijn abonnement van Tv Vlaanderen. Nu wil ik ook de Nederlandse zenders maar hoe moet ik dan die 2de canal digitaal CAM module aansluiten als ik maar 1 CAM module ingang heb? Bestaat er een soort adapter of moet ik verplicht met een aparte satellietontvanger gaan werken met 2 Cardslots?

 

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wanneer je nu een nieuw abonnement neemt krijg je geen losse kaart meer, maar een CI module met geïntegreerde kaart.

Of een satelliet ontvanger met vast geïntegreerde kaart.

.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Op je andere ontvanger.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast satellitetv

Niet gemakkelijk dus: Voor Canal Digitaal moet ik dan de aparte satellietontvanger gebruiken met de HDMI aansluiting en voor Tv Vlaanderen steeds terugschakelen naar het gewone tv menu...omslachtig dus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Met HDMI-CEC mag dat geen probleem zijn.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dan moet je wel de Canaldigitaal kaart uit het CI module slopen waar die vast ingebouwd zit.

Daarnaast nog de gok of je tv ermee om kan gaan.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gemakkelijkst zappen is het nog met een (Linux) ontvanger met 2 slots, denk ik. 

 

(Trouwens: Zijn er ook ontvangers met meer dan 2 ci-slots?) 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...