Ga naar inhoud


Prijsverhoging bij CanalDigitaal


Sprietje

Aanbevolen berichten

Op 30-8-2017 om 14:27 zei mixfreak:

Heb net met ze gebeld je krijgt 10 euro korting pm voor 1 jaar als je het verlengt met 24 maanden 

 

Het 2e jaar betaal je de oude prijs wat je Abo was 

 

Ze noemen het een persoonlijk aanbod :)

 

Het kost wel wat overeding maar het toverwoord is joyne ;)

Ja, die heb ik ook gekregen. En dat zonder toverwoord:cool:. Dus gaan we het nog 2 jaar aanzien:whistle:

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 2 weken later...
   Op 1 augustus 2017 om 23:34 zei  ronny forgeron

In de CD mail was al duidelijk dat Fox er alleen in het Family pakket bijkomt. Dus niet in Basis van de extra card. Direct gebeld met CD, eerst moest ik het maar accepteren! Maar toen ik refereerde aan de mogelijk volgens de mail om geen Fox te kijken, werd na een muziekpauze en overleg? downgrading naar Basis aangeboden per 1 september. (Mijn abo loopt tot 1 sep 2018)

Dit gedoe door de geldhonger van de commercielen zal nog wel erger worden, zodra Digitenne HD komt ga ik over naar alleen NPO daar en FTA sateliet.

Dat zou dus geregeld worden, had al moeite een bevestiging te krijgen maar kreeg die uiteindelijk. En nu kwam de afschrijving voor oktober en word ik dus gewoon belazerd. Want ik ga niet terug naar BasisHD maar houd Family pakket met 2 euro rententiekorting?!

Inclusief de 3 euro Fox sports verhoging ben ik dus een euro duurder uit en niet twee minder. En hoe lang duurt een retentiekorting?

Bovendien walg ik van de commerciele sport dus dit is niet acceptabel.

incasso gestorneerd en gemaild dat ik opstap als niet direct gecorrigeerd wordt.

 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Antwoordmail van Klantenservice CD

Ja ze zeggen sorry, maar snappen het nog steeds niet. Want omdat BasisHD pas per 1 oktober ingaat, houden ze nu zowel voor september als oktober Family HD prijs aan. Waarom niet geincasseeerd eind augustus, waarom de retentiekorting die helemaal niet is afgesproken, waarom al over september de Fox Sports extra drie euro die pas in oktober ingaat, waarom de wijziging die was toegezegd per 1 september niet uitgevoerd (wel in de praktijk, de extra Family kanalen zijn al op zwart!), waarom het verhaal dat dit nou eenmaal niet anders kan in het systeem, op die vragen wordt niet ingegaan..
In juli al alles telefonisch geregeld, 8 augustus per email eindelijk bevestigd en dan kunnen ze eind oktober pas invoeren en verrekenen..
Kletsverhaal van klantenservice
Heb ze teruggemaild dat ik al gestorneerd heb en alleen bereid ben de BasisHD prijs plus extra card en Film1 handmatig over te maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

discussie over betaling en terugstorten van onterecht geincasserde bedragen zijn hier ook op sat4all.com beschreven en met uitleg over je rechtspositie gegeven

je hebt altijd het recht onterecht betaalde bedragen terug te vorderen

 

de per computer geautomatiseerde incasso (door jou goedgekeurd) en de automatische boekhouding kun je niet effe als helpdesk medewerker beinvloeden

je kunt enkel alsnog betalen voor open staande claims en daarna terug vorderen met 100% resultaat

je krijgt je centen terug en dat is een maandelijks plus-min mechanisme

 

 

Cherry Blossom Girl

Air

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu accepteren ze mijn oplossing, ik betaal basis handmatig voor september en oktober en per onmiddellijk ga ik naar Basis. Dat was dus het probleem dat de op 8 augustus toegezegde wijziging naar Basis per 1 september helemaal niet was uitgevoerd. Ik had nog steeds Family en ze voerden de verhoging direct door voor Fox. Er was dus geen enkele afspraak nagekomen, pas door storneren en dreigen met weggaan werd er iets gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed dat dit probleem voor jou van de baan is, in al deze discussies zie ik vaak dat er naast elkaar wordt gediscussieerd zonder echt naar elkaar te luisteren. Intussen geniet ik als oud voetballer wel van Fox Sport Nederlands voetbal en gisterenavond Europa League. die 3 euro neem ik er graag bij want ik kan hier anders niet genieten van dit sport aanbod en met Ziggo Select en het Free Sports kanaal vindt ik voldoende mijn gading. Ik kan echter wel begrijpen dat degenen die niet houden van voetbal, deze 3 euro niet leuk vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...
Op 29-9-2017 om 09:36 zei astro iris:

Goed dat dit probleem voor jou van de baan is, in al deze discussies zie ik vaak dat er naast elkaar wordt gediscussieerd zonder echt naar elkaar te luisteren. Intussen geniet ik als oud voetballer wel van Fox Sport Nederlands voetbal en gisterenavond Europa League. die 3 euro neem ik er graag bij want ik kan hier anders niet genieten van dit sport aanbod en met Ziggo Select en het Free Sports kanaal vindt ik voldoende mijn gading. Ik kan echter wel begrijpen dat degenen die niet houden van voetbal, deze 3 euro niet leuk vinden.

 

@astro iris En toch ben je er in gestonken. 

 

Vanaf dit seizoen kan je in het weekend kijken naar b.v. (komend weekend) FC Emmen - FC Groningen en ADO Den Haag - FC Utrecht.

 

De wedstrijden van Ajax, PSV en Feyenoord zitten nu allemaal op Fox Sports 2.

 

Kan je nu net zo lekker genieten? 

  

 

  • Like 1

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Noordzee:

 

@astro iris En toch ben je er in gestonken. 

 

Vanaf dit seizoen kan je in het weekend kijken naar b.v. (komend weekend) FC Emmen - FC Groningen en ADO Den Haag - FC Utrecht.

 

De wedstrijden van Ajax, PSV en Feyenoord zitten nu allemaal op Fox Sports 2.

 

Kan je nu net zo lekker genieten? 

  

 

Fox Sport 2 heb ik via Canal Digitaal live tv. Dus verandert er niets voor mij.😃

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2-8-2019 om 00:26 zei Penthe:

Dus je wilt zeggen dat online je wel Fox Sports 2 hebt, en inderdaad dat heb ik ook online Fox Sports 2 is open bij mij. Dat zal dan van korte duur zijn denk ik nu het openbaar op dit forum staat.

 

Dat blijkt dus om een tijdelijk cadeautje te gaan. 

 

Maar om de verwarring maar voort te zetten: Komend weekend zijn de wedstrijden van Ajax en PSV weer zichtbaar op Fox Sports 1. 

 

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...