Ga naar inhoud


Prijsverhoging bij CanalDigitaal


Sprietje

Aanbevolen berichten

Wat ik me afvraag is of de vm. STB-pakket klanten die vorig jaar overgestapt zijn naar het basispakket voor €10 per maand ook een prijsverhoging krijgen?

 

Want was er niet een belofte dat die €10,- een blijvend lage prijs zou zijn?

 

Verder snap ik niks van die torenhoge tarieven van Canal Digitaal als we dat eens vergelijken met onze zuiderburen, wat nota bene van dezelfde maatschappij is (M7):

Het goedkoopste pakket is daar €12,95 en in NL €19,95 per maand.

De extra kaart kost €2,95 en in NL maar liefst €9,95 per maand.

Om maar te zwijgen over tarieven in andere landen, maar goed, daar gelden andere situaties en prijsniveaus.

Maar de Vlaamse markt is toch redelijk vergelijkbaar met de Nederlandse. Sterker nog, de Nederlandse markt is zelfs groter.

aangepast door Alex1970

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Kijk, dan klopt het D.Quijote. €19,95 voor het Basispakket en €4,50 voor de extra kaart. Dat is €24,45.
Het ziet er dus naar uit dat mensen die vroeger een extra kaart hadden zonder extra HD en nu ook nog maar steeds het oude tarief betalen voor veel meer zenders in HD, een prijsaanpassing krijgen in de richting van de €9,50 die standaard is incl. de HD-zenders.
Vreemd alleen dat sommige mensen €1,- meer gaan betalen en andere weer €1,50.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ooit gereageerd dat ik voor mijn extra kaart weer een nieuwe decoder moest kopen voor de HD ( die ik natuurlijk al lang had )

 

Dit was hun antwoord:

 

U geeft aan dat u al een lange periode bij CanalDigitaal bent, en dat u informeerd over de Hd apparatuur en of hier iets mee te doen is.

 

 

Als eerst dank dat u zo lang klant bij ons bent.

 

Wel kunnen wij u aangeven dat wij u tegemoet kunnen komen met de aanschaf van de ontvanger.

Deze kunnen wij u uiteraard wel leveren tegen een korting prijs.

Toch moeten wij u vermelden dat als wij deze actie doorvoeren op uw hoofd smartcard xxxxxxxxxxxxx

 

Dat de extra kaart in prijs omhoog gaat.!!!!!!!!

 

De extra smartcard betaald u nu 4.50 euro voor, op deze smartcard staat sinds 1 maand ook het Hd pakket (ter waarde van 5,- euro) zonder dat u hiervoor betaald.

Dit is een coulance aan klanten die al langer klant zijn bij ons.

 

Als wij de ontvanger voor 59,- euro leveren (normaal prijs 150,- euro)

En de duo lnb voor 9.95 euro (normaal prijs 50,- euro)

 

Dit in combinatie van een verlenging van 12 mnd.!!!!! ( En daarna blijft je natuurlijk het hogere bedrag betalen )

 

 

 

Ben er natuurlijk niet ingetrapt, met die sigaar uit eigen doos.

Want in een jaar had ik al 60 euro extra betaald voor die decoder.

aangepast door D.Quijote

2x M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

4 schotels op het dak, en 5 in de kelder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanwege de toegenomen kosten van onder andere de doorgifte van zenders wordt de prijs van uw abonnement verhoogd. De prijs van uw Basis-pakket gaat met € 1,50 per maand omhoog.


Ik ga van 15,95 naar 17,45  dus 1,50 erbij.
Is bijna een verhoging van 10%

Ik ga gelijk het basis abonnement opzeggen bij Canal Digitaal.

ik heb tele2 internet en bellen als ik daar een basis tv abonnement bij neem 47 zender waar van 15 in HD.
Betaal ik 9 euro extra plus 3 eur per digitale ontvanger.

Dus voor het  kijken met 1 Tv is het 12 euro in het eerste jaar 2 euro korting per maand.
Over 2 jaar genomen betaal ik bij Canal Digitaal 418,80
Bij tele2 over 2 jaar 264 euro.

 

CanalDigitaal prijst zichzelf uit de markt.

aangepast door biljartbal
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

CanalDigitaal voert al jaren een op de klant gericht prijzenbeleid.

De grootste klagers krijgen een abonnement en bijbehorende prijs die alleen voor hun geld.

Elke klant die dreigt te vertrekken krijgt een speciaal aanbod, dit alles om hun maar over te halen om te blijven.

Dat daardoor een onoverzichtelijk abonnementen en prijzen ontstaat met scheefgetrokken afspraken is CanalDigitaal verder een rotzorg.

Dit alles is niet nieuw maar wordt al jaren door CanalDigitaal als normaal beleid gevoerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het basis pakket kost 19,95 per maand dus met de prijs verhoging zit je daar nog steeds onder.

Klopt maar als ik bij tele2 basis neem op 1 tv kost het het eerste jaar 10 euro per maand en daarna 12 euro per maand.

per tv komt er 3 euro per maand bij ...  over 2 jaar genomen ben ik 154,80 euro duurder uit bij canaaldigitaal

aangepast door biljartbal
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb sinds 2 weken nu eens ziggo gepakt hier en moet zeggen dat bevalt echt goed hoor en de beeldkwaliteit is perfect t.o.v canaal dan betaal 18,70 p/mnd gewoon basis met standard hd zender heb 2 extra kaarten erbij nu hoef er niks voor te betalen !

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vandaag twee e-mails ontvangen met de aangekondigde prijsverhoging.

In de eerst mail werd vermeld dat mijn abo met €1,50 verhoogd zal worden en de extra kaart met €1,00

In de tweede mail staat nagenoeg dezelfde tekst echter staat er nu geen bedrag bij de prijsverhoging voor mijn abo

maar wel de verhoging van €1,00 voor de extra kaart. Er zat overigens precies 7 uur tussen het verzenden van de 2 berichten. Ik betaal overigens €15,95 voor het basispakket en €4,50 voor de extra kaart, dit betaal ik al sinds ik ben

overgestapt van het SetTopBox naar het Basis pakket.Nu zo'n 3 jaar geleden.

aangepast door Big-Alf
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga zeker niet bij de eerste prijsverhoging opzeggen bij ziggo, en gaat me ook niet om die 1,5 euro.

maar na zoveel jaren canal digitaal, vind ik het een uitdaging om eens wat anders te proberen.

 

- De beperkingen bij CD worden steeds groter (3 sids per kaar e.d)

- Aanbod wordt te weinig aangevuld

- En zo kan ik nog wel even doorgaan

 

 

Voor de beeldkwaliteit hoef je het zeker niet te laten om eens wat anders te proberen, en wie weet

heb ik na een half jaar spijt van de overstap maar heb ik het in ieder geval vergeleken met canal digitaal.

 

Dan kom ik zeker weet terug bij CD, maar nu even niet meer...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...