Ga naar inhoud


Prijsverhoging Basic Light vanaf 01/04 : 12,90 -> 14,90 EUR / maand


Telesmurf

Aanbevolen berichten

Voor zowel https://www.vrt.be/vrtnu/ en https://stievie.be/ is een gebruikersregistratie vereist.

 

Met andere woorden, ze weten precies wie je bent, hoe oud je bent, naar wat je kijkt en hoeveel je kijkt = nul privaciteit!

Verwacht je maar aan een pak akelig gerichte reclame en doorgesluis/big data mining van je persoonlijke gegevens, desnoods overzee.

 

Geef me dan liever DVB-T.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Voor zowel https://www.vrt.be/vrtnu/ en https://stievie.be/ is een gebruikersregistratie vereist.

 

Met andere woorden, ze weten precies wie je bent, hoe oud je bent, naar wat je kijkt en hoeveel je kijkt = nul privaciteit!

Verwacht je maar aan een pak akelig gerichte reclame en doorgesluis/big data mining van je persoonlijke gegevens, desnoods overzee.

 

Geef me dan liever DVB-T.

Met de tv vlaanderen ontvanger dat verplichtend gaat worden als men geen ci module kan insteken in zijn ontvanger gaat men ook al je kijk info weten bij tv vlaanderen omdat de utp kabel daar ook moet inzitten als je alle zenders wilt blijven kijken,en er zullen er nog wel volgen dat enkel via ip zal kunnen bekeken worden wegens te duur via satelliet voor het aantal klanten ze nog hebben want waarom zet men fox via ip enkel dat zo succesvol is in vlaanderen bij de kleine zenders????

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zal best wel een Vlaams equivalent zijn van Ziggo.

 

En dat gratis on-line bekijken, ik dacht dat ze in België nog van de data limieten waren.

Ik betaal per Gb € 0,50.

Ja, bij Telenet betaal ik 16,30€/maand, maar ik heb een massa zenders in HD, die bij TVV in SD zijn, als ze al beschikbaar zijn bij TVV.

En ja, bij veel providers zijn hier nog limieten.

Maar bij TVV betaal je die dus ook én je betaalt nog eens voor je IPTV.

Dus ik zie het voordeel niet van bij TVV nog eens voor IPTV te gaan betalen.

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

... in zijn ontvanger gaat men ook al je kijk info weten bij tv vlaanderen omdat de utp kabel daar ook moet inzitten als je alle zenders wilt blijven kijken...

 

Naar mijn mening is het niet strikt noodzakelijk dat je Ethernet aansluit. Hoe zou je dan anders van op een camping kijken?

Het is niet omdat het een aansluiting heeft, dat je er iets dient in te steken!

aangepast door on4aa
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, bij Telenet betaal ik 16,30€/maand, maar ik heb een massa zenders in HD...

 

Klopt! Mijn ouders kijken nog analoog via Telenet. Minder poespas met schotels, kastjes en kaarten en signaal op zoveel TV's als je maar wilt.

Onlangs heb ik ze nog aangeraden van *niet* naar TVV over te schakelen, zolang analoog Telenet nog wordt aangeboden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Naar mijn mening is het niet strikt noodzakelijk dat je Ethernet aansluit. Hoe zou je dan anders van op een camping kijken?

Het is niet omdat het een aansluiting heeft, dat je er iets dient in te steken!

Hoe ga je dan kijken naar de zender fox dat via ip werkt ?????

En er zullen nog wel zenders volgen via die weg.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt! Mijn ouders kijken nog analoog via Telenet. Minder poespas met schotels, kastjes en kaarten en signaal op zoveel TV's als je maar wilt.

Onlangs heb ik ze nog aangeraden van *niet* naar TVV over te schakelen, zolang analoog Telenet nog wordt aangeboden.

Analoog word nog zeker 2 jaar aangeboden,daarna is het ook enkel digitaal via telenet.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt! Mijn ouders kijken nog analoog via Telenet. Minder poespas met schotels, kastjes en kaarten en signaal op zoveel TV's als je maar wilt.

Onlangs heb ik ze nog aangeraden van *niet* naar TVV over te schakelen, zolang analoog Telenet nog wordt aangeboden.

Voor 16,30€ kun je ook digitaal kijken.

Dan moet je gewoon je apparatuur kopen in plaats van huren.

Een koopdigibox, of een koopdigicorder of een CI+ module.

En dat basisabonnement bevat heel veel HD zenders.

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor zowel https://www.vrt.be/vrtnu/ en https://stievie.be/ is een gebruikersregistratie vereist.

 

Met andere woorden, ze weten precies wie je bent, hoe oud je bent, naar wat je kijkt en hoeveel je kijkt = nul privaciteit!

Verwacht je maar aan een pak akelig gerichte reclame en doorgesluis/big data mining van je persoonlijke gegevens, desnoods overzee.

 

Geef me dan liever DVB-T.

Voor beiden, heb ik mijn rommel e-mail adres gebruikt. Nog zo goed als niet gebruikt, en buiten info over hun app, geen reclame die via deze app komt.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor zowel https://www.vrt.be/vrtnu/ en https://stievie.be/ is een gebruikersregistratie vereist.

 

Met andere woorden, ze weten precies wie je bent, hoe oud je bent, naar wat je kijkt en hoeveel je kijkt = nul privaciteit!

Verwacht je maar aan een pak akelig gerichte reclame en doorgesluis/big data mining van je persoonlijke gegevens, desnoods overzee.

 

Geef me dan liever DVB-T.

En bij TV Vlaanderen weten ze uw naam en adres niet?

Ze factureren toch op dat adres?

En wat doen ze met uw persoonlijke gegevens daar?

Heb jij er zicht op wat ze daarmee doen?

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach, zolang de gebruikers al die afzetterij blijven slikken gaan de providers gewoon door met al die prijsverhogingen en beperkingen, bij de ene is is al niet veel beter gesteld als de andere, dit is Vlaanderen.

 

Je hebt keuze uit Telenet, Proximus, Scarlet en Orange voor je TV beleving, en als je hun websites onder de loep neemt beloven ze je allemaal de optimale kijkbeleving, eenmaal ze je dan binnen hebben gehaald komt de kat om de hoek kijken.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

En bij TV Vlaanderen weten ze uw naam en adres niet?

Ze factureren toch op dat adres?

En wat doen ze met uw persoonlijke gegevens daar?

Heb jij er zicht op wat ze daarmee doen?

 

Daar gaat het niet om. Het gaat erom dat men Uw kijkgedrag, gewoontes, (politieke en andere) voorkeuren op een uiterst persoonlijke basis gaat kennen. En dan wordt het al snel heel creepy. Het is immers niet uit altruisme/vrijgevendheid dat ze deze "dienst" gratis aanbieden. Het business-model zit hem juist in deze "big data."

 

MINORITY REPORT:

"Ja meneer, U kijkt nogal wat al te graag naar Hitler-documentaires..."

aangepast door on4aa
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat wordt er niet verzameld van kijkgedrag via proximus,scarlet,telenet en orange? Daar hangt ook een retourkanaal aan en kunnen ze je kijkgedrag per seconde analyseren. Tenzij je kijkt met een ci+ tv, maar dan weet je nog niet wat je smart tv aan gegevens verzend. Met de interactieve decoder van m7 kan dat ook. Dus ja, waar zit dan het verschil?

Bijna iedere tv aanbieder verhoogt zijn prijzen, behalve scarlet en orange. Maar hoelang zullen ze die prijs nog kunnen handhaven?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bijna iedere tv aanbieder verhoogt zijn prijzen, behalve scarlet en orange. Maar hoelang zullen ze die prijs nog kunnen handhaven?

Deze week met iemand gesproken die sinds nieuwjaar is overgestapt van Telenet naar Orange, ze zegt dat ze heel tevreden is over de prijs, over de tragere internetsnelheid is ze minder tevreden. Ook bij mij is sinds nieuwjaar de abonnementsprijs met 1,80 euro gestegen, heb wel opgemerkt dat ik nu , zonder verandering van pakket 750 GB data gebruik mag hebben, wat vroeger 300 GB was. Je ziet niet alleen TVV doet veranderingen en verhogingen, anderen doen het ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...