Ga naar inhoud


Prijsverhoging Basic Light vanaf 01/04 : 12,90 -> 14,90 EUR / maand


Telesmurf

Aanbevolen berichten

Ik heb het ook helemaal niet over EDPnet België.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik reageerde op on4aa die de Nederlandse zenders erbij wil.

EDPnet zit in St.Niklaas, je kan je bestelling daar ook afhalen, dus geeft dan m.i. ook mogelijkheden voor Vlaamse kijkers

Maar EDPnet levert toch VDSL?

En die TV zenders komen vermoedelijk toch via die VDSL kabel binnen?

Je kunt toch niet VDSL nemen van een provider die zoveel kilometer over de grens ligt?

aangepast door zzzzzz

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, die TV-zenders komen van de Nederlandse DVB-T zenders.

EDPnet verkoopt TV ook als los product.

  • Like 1

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

MENT is een zender voor fans van het Vlaamse lied...

En een ideale zender om je pubers het huis uit te jagen, als ze vervelend doen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Daar VTM & VRT gratis online te bekijken zijn , prijsverhoging bij TVV ??

Die mogen ze (ge weet wel) .... donker plaatsje :) Iedereen TV Vlaanderen opzeggen ,

dan mogen ze boel zoveel verhogen als ze willen , niemand zal er nog last van hebben !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geef mij maar TV Vlaanderen!

Begin maar eens te zappen tussen de verschillende zenders van Stevie en VRT NU, ik wil ook geen scheiding.

Ik kan ook 2 programma's opnemen op hetzelfde tijdstip en moet niet wachten tot de zenders goesting hebben totdat ze het betreffende progr on line zetten en in het buitenland de progr blokkeren.. 

Tv Vlaanderen moet natuurlijk niet te moeilijk beginnen doen en hun prijzen redelijk houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe zit het eigenlijk met de stakkers die bv. nu Basic + Live TV hebben? Want LiveTV koste nu 4 € dacht ik...maar de prijsverhoging is maar 2 euro...krijgen die dan reductie of moeten die de volle pot blijven betalen?

vanaf april wordt live gratis voor ieder abo.

wat je nu extra betaal voor live wordt dan afgetrokken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar VTM & VRT gratis online te bekijken zijn , prijsverhoging bij TVV ??

Die mogen ze (ge weet wel) .... donker plaatsje :) Iedereen TV Vlaanderen opzeggen ,

dan mogen ze boel zoveel verhogen als ze willen , niemand zal er nog last van hebben !!

Allemaal goed en wel dat on line gedoe, maar als je om de haverklap onderbrekingen (maakt verbinding) hebt is het plezier ook vlug voorbij.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Geef mij maar TV Vlaanderen!

Begin maar eens te zappen tussen de verschillende zenders van Stevie en VRT NU, ik wil ook geen scheiding.

Ik kan ook 2 programma's opnemen op hetzelfde tijdstip en moet niet wachten tot de zenders goesting hebben totdat ze het betreffende progr on line zetten en in het buitenland de progr blokkeren.. 

Tv Vlaanderen moet natuurlijk niet te moeilijk beginnen doen en hun prijzen redelijk houden.

+

Allemaal goed en wel dat on line gedoe, maar als je om de haverklap onderbrekingen (maakt verbinding) hebt is het plezier ook vlug voorbij.

Reclame , geen volledig scherm , stilstaand beeld = hatelijk !!

Voor de rest geen probleem , of internet moet uitvallen , maar ok ivm ....

TV Vlaanderen , ik ben van mening , wanneer een zender legaal vrij te bekijken is ,

via satelliet , DVB-T of internet , ga ik niet betalen voor die zender !!

 

 

 

Ik kan ook 2 programma's opnemen op hetzelfde tijdstip en moet niet wachten tot de zenders goesting hebben totdat ze het betreffende progr on line zetten en in het buitenland de progr blokkeren.. 

Tv Vlaanderen moet natuurlijk niet te moeilijk beginnen doen en hun prijzen redelijk houden.

Ik heb hier 2 onafhankelijk ontvangers aan de gang , via mijn TV & Ferguson Ariva 102 mini :)

btw: Geoblock haat ik ook !!

 

@ de Abo's , 4 mogelijkheden:

1 - ofwel ga je automatisch akkoord ,

2 - zoek een goedkoper alternatief ,

3 - gooi alles buiten ,

4 - wanneer de mogelijkheid legaal gratis ....

aangepast door cookie monster

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

En dan spreken we nog niet over de beeldkwaliteit! Begin al dat Live, Stevie ...enz gedoe maar eens weer te geven op een groot scherm of gaat iedereen van uw gezin ergens in hun eentje in een aparte kamer zitten met hun iPad..Smartph. Brrrrr

En COOKIE MONSTER een vrije zender moet ook naar Luxemburg en in de lucht geraken en die doen dat ook niet gratis.

aangepast door oble
Link naar reactie
Delen op andere sites

En dan spreken we nog niet over de beeldkwaliteit! Begin al dat Live, Stevie ...enz gedoe maar eens weer te geven op een groot scherm of gaat iedereen van uw gezin ergens in hun eentje in een aparte kamer zitten met hun iPad..Smartph. Brrrrr

En COOKIE MONSTER een vrije zender moet ook naar Luxemburg en in de lucht geraken en die doen dat ook niet gratis.

Ik vermoed enkel BVN ?? Dus ....

De andere zenders worden ergens anders opgestraald !! ;)

Maar goed , dit is al TE off-topic !! ;)

aangepast door cookie monster
  • Like 1

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...