Ga naar inhoud


Iemand ervaring met de draadloze telefoon van de fritz!box (avm) zelf?


Aanbevolen berichten

Hi,

her en der kan je voor een kortingsprijs de draadloze telefoon van avm kopen om aan te sluiten op het dect basis station van de fritz!box zelf. Ik gebruik de 7360.

Heeft iemand ervaring met dergelijk draadloze telefoon? Geluidskwaliteit, levensduur batterij, werking, enz.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Ik heb er 2 in gebruik, werken probleemloos!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Volgende week komt er eentje binnen, is die moeillijk te registreren op de fritz!box? Waarschijnlijk heeft die geen nederlandse taal aan boord.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er 2 in gebruik, werken probleemloos!

Heb er ook 2 en zijn idd topdingen!

 

Wat ik me kan herinneren waren ze makkelijk te koppelen.

aangepast door Mrbeam

Wavefrontier T90, Vu+ Duo 4k SE (DVB-S2x/FBC & DVB-T2), Octagon SF4008 (2x DVB-S2x & 1x DVB-T2), Mut@nt HD51 (DVB-S2x & DVB-C), TBS6920 & TBS6925

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ja, menu optie basis station selecteren en het knopje op je Fritzbox drukken.

Telefoonboek via de webif van je Fritzbox programmeren.

Telefoonbeantwoorder inrichten in je Fritzbox.

En het telefoon nummer van je schoonmoeder in de blacklist zetten.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeker, hier een FritzFon C4 i.c.m. met een 7390, perfect. Geluid is aan te passen aan je voorkeur en het koppelen was een fluitje van een cent. Ideaal, via de webinterface van het modem de adressen bijhouden en die staan vervolgens gelijk in de telefoon.

Delta-FM


Vu+ Duo 4k SE & Gigablue Quad+
(Kathrein UFS910si & Humax IR-CI5400)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het koppelen is idd snel en vlot verlopen.

Beetje top offic, ik gebruik ook de fon app op tablets en smartphones. Enkel jammer als je die niet gebruikt na een tijdje hun wifi verbinding uitzetten, en de fon app niet meer werkt.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het koppelen is idd snel en vlot verlopen.

Beetje top offic, ik gebruik ook de fon app op tablets en smartphones. Enkel jammer als je die niet gebruikt na een tijdje hun wifi verbinding uitzetten, en de fon app niet meer werkt.

Dat ligt aan het toestel (Android of iOS), niet aan de FritzApp.

Wavefrontier T90, Vu+ Duo 4k SE (DVB-S2x/FBC & DVB-T2), Octagon SF4008 (2x DVB-S2x & 1x DVB-T2), Mut@nt HD51 (DVB-S2x & DVB-C), TBS6920 & TBS6925

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Je kunt bijna iedere DECT telefoon aanmelden op je FritZbox

Hoeft dus niet perse een Fritz-exemplaar te zijn.

Klopt, maar het mooiste is een bijpassende... dan pas kun van alle functionaliteit gebruik maken.

Delta-FM


Vu+ Duo 4k SE & Gigablue Quad+
(Kathrein UFS910si & Humax IR-CI5400)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

En die handhelds zijn prima.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wel. dat je die Fritz! handheld geheel kunt managen vanuit je Fritzbox.

 

Je telefoonboek in je Fritzbox staat naar wens meteen in je handheld's.

De comfort functies, waardoor je je telefoon als wekker of intercom kunt gebruiken.

Je kan 3 verschillende wektijden programmeren per aangesloten Dect, met naar wens eenmalig, dagelijks op op verschillende dagen.

Je e-mails, welke je ook op je handheld kunt zichtbaar maken.

 

De diverse internet radio diensten die je hoorbaar kunt maken op je handheld, in HD kwaliteit, eventueel met hoofdtelefoon aangesloten op de dect telefoon.

 

Je zwarte lijst van telefoon nummers welke de fritzbox voor je blokkeert.

De verschillende oproep groepen met bijbehorende tonen welke je vanuit je Fritzbox kunt managen op je verschillende Fritz dects.

De verschillende ingebouwde telefoon beantwoorders van je Fritzbox icm de Fritz Dects

Doorschakelen van verschillende nummers naar wens of na niet beantwoorden.

Programmeren stille perides per dag.

Het begrenzen van het naar buiten bellen per Dect set.

Het protocolleren van je gesprekken.

De foto's welke je zichtbaar kunt maken op je telefoon om de oproepende te identificeren.

Babyfoon functie, ook op afstand inschakelbaar.

 

En nog veel meer.....

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Erg veel daarvan doet de Siemens Gigaset ook...  

Via de webinterface valt ook heel erg veel in te stellen...  ik heb me er nooit in verdiept, ik gebruik 4 SIP accounts icm mijn C470IP en ben uitermate tevreden. 

Als je een fritsbox hebt, is het waarschijnlijk een 'logische' beslissing een fritz handset te kopen...  maar als je gewoon een modem van je ISP gebruikt, is een gigaset set ideaal...  is ook makkelijk om bv mee te nemen naar je vakantiehuis oid...

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...