Ga naar inhoud


TV-Vlaanderen opzeggen doe je zo, via fax


on4aa

Aanbevolen berichten

TV Vlaanderen

Postbus 12250

1930 Zaventem

 

AANGETEKEND SCHRIJVEN

 

FAX: +32 2 7127 130

 

Uw brief van: 23.02.2017    Uw kenmerk: abonneenr. XXXXXXXX    Datum: 27-02-2017

 

 

Betreft: Opzeg wegens prijswijziging

 

 

Geachte Heer/Mevrouw,

 

Naar aanleiding van Uw elektronisch bericht van 23 februari 2017, waarin U melding maakt van een ongewenste diensten- en prijswijziging, zeg ik de abonnementsovereenkomst met abonneenr. XXXXXXXX op, uiterlijk op 31 maart 2017.

 

Bovendien trek ik mijn toelating voor de Europese SEPA-domiciliëring met nummer XXX-XXXXXXX-XX in.

Ik wens uitdrukkelijk dat dit domiciliëringsmandaat wordt vernietigd.

 

Tegen elke vorm van stilzwijgende verlenging van dit contract verzet ik mij uitdrukkelijk. Tevens verzoek ik U vriendelijk de opzeg van dit contract schriftelijk te bevestigen binnen de 30 kalenderdagen. Dit bericht geldt als enige kennisgeving.

 

Dit schrijven wordt U verstuurd onder alle voorbehoud van rechten en zonder enige nadelige erkentenis voor mijn persoon.

 

Ik dank U bij voorbaat voor een vlotte afhandeling.

 

 

Hoogachtend,

 

X

Uw adres

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites


Het is slimmer om de opzegdatum zelf te kiezen, dan betaal je geen dag te veel:

 

Naar aanleiding van Uw elektronisch bericht van 23 februari 2017, waarin U melding maakt van een ongewenste diensten- en prijswijziging, zeg ik de abonnementsovereenkomst met abonneenr. XXXXXXXX onmiddellijk op, ik vraag uitdrukkelijk dat de opzegging ingaat vanaf woensdag 1 maart 2017.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vraag uitdrukkelijk dat de opzegging ingaat vanaf woensdag 1 maart 2017.

 

Ja, begrijp ik. Het is een beetje een moeilijk geval. Ik zou de maand maart nog willen uitkijken want die is vermoedelijk toch al een maand vooruit betaald.

Dit geeft mij ook tijd om op mijn dak te kruipen en nog een DVB-T-yagi-antenne voor UHF-kanaal 54 (738 MHz) richting Maastricht of Sittard te plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ja,

Dit geeft mij ook tijd om op mijn dak te kruipen en nog een DVB-T-yagi-antenne voor UHF-kanaal 54 (738 MHz) richting Maastricht of Sittard te plaatsen.

Voor 3 nederlandse zenders in DVB-T SD kwaliteit? En dat tot medio 2018?

Dan kan je beter naar BVN op Astra 1 kijken, daarvan is de beeldkwaliteit beter

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor 3 nederlandse zenders in DVB-T SD kwaliteit? En dat tot medio 2018?

Dan kan je beter naar BVN op Astra 1 kijken, daarvan is de beeldkwaliteit beter

Wel, vier Nederlandse zenders om precies te zijn (NPO1-3 + L1).

Nu eerlijkheidshalve is antennes plaatsen voor mij als zendamateur een hobby.

 

BVN bekijken doe ik al. Het is mij echter niet zozeer om de kwaliteit te doen, veeleer om de inhoud...

 

Ja, wat er vanaf midden 2018 gaat gebeuren met de introductie van DVB-T2 + compressie (H.265 of HEVC) is maar zeer de vraag.

Denk je dat het boeltje achter een encryptiekaartje verdwijnt net als in Duitsland?

 

Het laatste wat ik erover las, was dat er nog heel wat dingen onbeslist waren en dat DVB-T nog tot 2020 in de lucht zou blijven.

Alle weetjes/roddels daaromtrent zijn welkom!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor 3 nederlandse zenders in DVB-T SD kwaliteit? En dat tot medio 2018?

Dan kan je beter naar BVN op Astra 1 kijken, daarvan is de beeldkwaliteit beter

Absoluut niet. Op mijn 40 inch TV is het beeld van de NPO via DVB-T beter te pruimen dan van BVN.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik heb een 65"  scherm en een nieuwe bril. :)

 

Na HD zou ik geen DVB-T SD willen zien om 1 Euro per maand te besparen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt; BVN is SD op Astra1.

Zelf heb ik ook de subjectieve indruk dat SD op DVB-T dikwijls beter oogt dan SD op DVB-S.

Geen idee hoe dat komt echter.

 

Met TV-Vlaanderen bespaart men niet enkel een slok op de borrel. Met het abonnementsgeld koop ik mij maandelijks gemakkelijk een hele fles Gordon Gin... (Niet dat ik dat zou doen...)

Link naar reactie
Delen op andere sites

TV-Vlaanderen zijn werkelijk een bende smeerlappen:
Op 1 maart nog €12,90 van mijn rekening afhalen en vandaag 7 maart al de boel afsluiten.
Als ze niet met een kredietnota van €9,68 over de boeg komen, mogen ze zich daar aan een serieuze shitstorm verwachten!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

TV Vlaanderen

Postbus 12250

1930 Zaventem

 

AANGETEKEND SCHRIJVEN

 

FAX: +32 2 7127 130

 

Uw brief van: 23.02.2017    Uw kenmerk: abonneenr. XXXXXXXX    Datum: 27-02-2017

 

 

Betreft: Opzeg wegens prijswijziging

 

 

Geachte Heer/Mevrouw,

 

Naar aanleiding van Uw elektronisch bericht van 23 februari 2017, waarin U melding maakt van een ongewenste diensten- en prijswijziging, zeg ik de abonnementsovereenkomst met abonneenr. XXXXXXXX op, uiterlijk op 31 maart 2017.

 

Bovendien trek ik mijn toelating voor de Europese SEPA-domiciliëring met nummer XXX-XXXXXXX-XX in.

Doen ze een keer wat je vraagt, is het weer niet goed. :whistle:

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...