Ga naar inhoud


Youtube komt met eigen TV dienst


Leeuwarder78

Aanbevolen berichten

Klik link:

http://www.volkskrant.nl/media/youtube-lanceert-eigen-tv-dienst-met-veertig-zenders~a4468434/

 

Een schotel is en blijft toch mooiste TV kijken.

Zal mij benieuwen hoelang het duurt voor er NLD zenders op komen.

Misschien voor youtube idee om satprovider te beginnen

aangepast door Leeuwarder78

HP proliant dual processor rackserver met freebsd unix,HP small form factor desktop met ssd Linux mint ,raspberrypi3,HP gigabit switch,Draytek 2820,VU+DUO

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hmm, ik weet het niet. Ik blijf dat reclamebedrijf wat software maakt met argusogen bekijken. Google steelt mij teveel data van haar gebruikers en dadelijk kijken ze ook mee waar jij naar kijkt en stemmen hun reclame daar op af.

Laatst keek ik bij iemand wat video's via youtube, krijg ik daar in ene dwars door het filmpje reclame te zien, het moet toch niet gekker worden.

Die amerikaanse bullshit mag wat mij betreft verboden worden in europa.

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze kijken nog lange na helemaal niet naar welke zender jij kijkt want je kunt ze niet kijken en zal ook nooit kunnen, en of de Nederlandse zenders ooit via Youtube worden aangeboden? Ik zelf denk dat dit nooit zal gaan gebeuren.

 

Ik heb trouwens nog nooit reclame onderbrekingen gezien in youtube fimpjes of die moeten al ingebakken zitten in het fimpje zelf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moesten die Amerikaanse zenders hier beschikbaar zijn voor €30 per maand zou ik het echt wel gaan overwegen, reclame of geen reclame! Helaas zit er weer een maar aan en dat is dat het enkel in de USA beschikbaar zal zijn.

 

Ik heb jarenlang in de VS gewoond. Vooral jonge mensen hadden daar hun tv afgeschaft omdat het zo vergeven was van de reclame dat iemand met een beetje hersens er niet naar wilde kijken. Wij hadden een tv maar dat was meer voor onze kinderen (Sesamstraat en zo). Behalve op de zaterdagavond (CBS) was er bijzonder weinig om naar te kijken. En ik heb niet echt de indruk dat de situatie sinds die tijd verbeterd is, eerder verslechterd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze kijken nog lange na helemaal niet naar welke zender jij kijkt want je kunt ze niet kijken en zal ook nooit kunnen, en of de Nederlandse zenders ooit via Youtube worden aangeboden? Ik zelf denk dat dit nooit zal gaan gebeuren.

 

Ik heb trouwens nog nooit reclame onderbrekingen gezien in youtube fimpjes of die moeten al ingebakken zitten in het fimpje zelf.

 

Helaas, dat klopt niet. Onze kleinkinderen kijken nogal eens naar allerlei filmpjes op Youtube. Als deze wat langer duren, zoals sommige disney cartoonfilms, dan krijg je elke pakweg vijf of tien minuten wel degelijk een reclameblok. Dat kun je dan meestal wel na pakweg 10 of 15 sekonden uitzetten waarna de film waar ze naar kijken weer verder gaat. Dat gebeurt dan steeds opnieuw met zo'n interval totdat de film afgelopen is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Overigens vraag ik me echt af wat ze zouden kunnen aanbieden wat er intussen allang niet al is, om aanvullend nog naar te kunnen kijken. Zelf kan ik niets bedenken waar ik bovenop waar ik nu al allemaal al uit kan kiezen nog zo dringend behoefte aan heb dat ik er nog meer geld aan zou uitgeven.

aangepast door T90user
Link naar reactie
Delen op andere sites

Moesten die Amerikaanse zenders hier beschikbaar zijn voor €30 per maand zou ik het echt wel gaan overwegen, reclame of geen reclame! Helaas zit er weer een maar aan en dat is dat het enkel in de USA beschikbaar zal zijn.

Voor de liefhebber , ja prima !!

Voor de niet- of anti-liefhebber , njet !!

aangepast door cookie monster

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...