Ga naar inhoud


Help welke ip converter?


Sanyu

Aanbevolen berichten

Er worden wat dingen door elkaar gehaald:

 

 

 

Ik heb een HD familiepakket dus genoeg zenders, maar veronderstel dat ik een uitzending terug wil kijken of stop wil zetten dan zou dat enkel kunnen als ik in Nederland woon. Nu zei CD dat ik een ip converter kastje kan kopen zelfs bij de *** om dit toch te kunnen doen. Ik begrijp dat ik geen films van b.v. Netflix of videoland kan bekijken maar enkel bovenstaande zou kunnen doen. Het gaat mij enkel om eventueel uitzending terug te kijken.

Een uitzending terugkijken of tijdelijk stop (pauze) zetten kan gewoon met iedere (M7) Satellietontvanger met opname functionaliteit, vermits je uiteraard zelf de opname goed instelt of handmatig de pauze knop gebruikt om een (plas)pauze in te lassen.

 

Om Uitzending Gemist / Netflix / Videoland of welk 'interactief gedeelte' dan ook te kunnen gebruiken dien je de satellietontvanger aan te sluiten op een werkende internetverbinding. Dit gedeelte werkt helaas (nog) niet voor aansluitingen in het buitenland, dit vanwege wettelijke regelgeving omtrent auteursrechten waar CanalDigitaal zich aan dient te houden.

aangepast door TheEnforcer
Link naar reactie
Delen op andere sites


Je kan het de desbetreffende medewerker(s) die je aan de lijn had niet kwalijk nemen, het is algemeen bekend dat 'deze praktijken' er ook zo aan toe gaan bij andere aanbieders/bedrijven. Goedkope krachten met weinig inhoudelijke kennis (lees: re-integratie van werklozen, stage/werkervaringsplekken, studenten die bij willen verdienen, etc) gebruiken met een draaiboek om je personeelskosten zo laag mogelijk te houden. Tuurlijk zal dit ten koste gaan van de kwaliteit, maar het zal waarschijnlijk altijd nog goedkoper zijn dan 20 andere medewerkers aan te nemen die het 5voudige (willen) verdienen op uur basis.

 

Iets met kosten-baten waar elk bedrijf zich druk om behoort te maken en omdat CanalDigitaal op de satellietmarkt een riante voorsprong heeft op de (niet aanwezige) concurrentie kan men dit kennelijk veroorloven...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan is het hier in Spanje een stuk beter geregeld wat betrefd helpdesken, en snappen ze er in Nederland werkelijk geen snars van dat klanten service op nr 1 moet staan.

 

Nederland is gewoon te ingewikkeld gemaakt en geworden, enkel willen velen dit nog niet toegeven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Natuurlijk kunnen niet alle helpdesk medewerkers alles weten waar vragen over gesteld worden maar er zal toch ook wel iemand zijn die een stuk meer technische kennis heeft. Daar moet de helpdesk medewerker een vragensteller dan wel mee doorverbinden.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

en toch heeft de medewerker van Canal Digitaal deze keer gelijk !

 

Diegene die af en toe eens naar Dr Dish hebben gekeken, hebben wel eens gezien dat er een "kastje" voorbij kwam, dat je IP adress aanpaste, zodat je "illegale" dingen kon doen, zonder dat je IP adress bekent werd.

 

Het zal wel een soort VPN geweest zijn. En hoelang het gaat werken is ook onduidelijk.

 

Ik zit nu op mijn werk, maar ik wil er nog wel eens naar opzoek gaan.

 

mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Hoi,

 

en toch heeft de medewerker van Canal Digitaal deze keer gelijk !

 

Diegene die af en toe eens naar Dr Dish hebben gekeken, hebben wel eens gezien dat er een "kastje" voorbij kwam, dat je IP adress aanpaste, zodat je "illegale" dingen kon doen, zonder dat je IP adress bekent werd.

 

Het gaat er niet om dat je IP adres niet bekend wordt, het gaat erom dat Canaldigitaal aan de andere kant van de kijn een Nederlands IP adres ziet.

 

In dit geval lijkt mij, dat de Canaldigitaal medewerker iets gezegd heeft wat niet in het script stond.

Met andere woorden, hij heeft iets doorgegeven wat niet door Canaldigitaal wordt ondersteund.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...