Ga naar inhoud


Welke switch voor thuis gebruik


muppet

Aanbevolen berichten

Welke switch kunnen jullie aanraden met een max van +- 30€ goedkoper mag natuurlijk ook.

Moet films kunnen streamen en Gigabit zijn mooiste zou 6 poorten zijn maar 4 neem ik ook genoegen mee.

vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird            

Vu+ solo   - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites


Op uw wenken bediend.

 

https://nl.hardware.info/reviews/6193/40-gigabit-switches-review-onmisbare-schakels

 

Lees het even helemaal door want ze adviseren om een managed switch te kopen voor een klein bedrag meer. Bijvoorbeeld de Netgear GS105E voor 37 euries met 5 poorten. Je kan ook de unmanaged switcht Netgear GS208 met 8 poorten nemen voor 30 euries.

 

Anayway, keuze genoeg.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus als je denkt dat je al die extra slimheid in de switch wel kunt gebruiken en de extra kosten zijn redelijk dan koop je een managed switch. Zo niet, dan koop je een unmanaged switch.

 

 

Je hebt nog niet nagedacht over PoE?

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je alleen maar kabels aan elkaar wilt knopen,zou ik voor een simpele unmanaged switch kiezen. Aansluiten en klaar! Ik heb thuis een TP-Link TL-SG1018D en die werkt ook naar wens. Op m'n werk gebruiken ik veel TP-Link TL-SG1008D als de bestaande netwerk kabels vol zitten.

System Administrator (niet van deze site)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je gaat zoeken op "vergelijkingstest-25-gigabit-switches-resultaten-energieverbruik" dan krijg je een mooi overzicht van onderstaande apparaten.

Maar dan raad ik aan om te kijken naar het stroomverbruik, doorvoersnelheid komt redelijk overeen.

Als je de gehele test gaat lezen zal je meer vragen overhouden dan je nu al zou hebben.

 

 

post-51681-0-19830500-1488953981_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

vergelijkende test zegt natuurlijk enkel iets over die toestellen die in de test staan vermeld, andere worden niet als aanbeveling gegeven

 

de netgear GS108 prosafe staat daar niet bij

maar is wel de beste en extreem veel duurzamer in zijn metalen blauw kassie

 

vooral betreffende autosensing en de throughput met verschillende netwerk apparaten en netwerksnelheden

 

en dat voor 34 euro

aangepast door Tonskidutch

Cherry Blossom Girl

Air

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...