Ga naar inhoud


Freezes met DM900


Satelliet

Aanbevolen berichten

  • 6 maanden later...

Om het makkellijk te houden, installeer newnigma2 image en download oscam vanaf hun feed,

zet jouw oscam configs op de juiste locatie  /etc/tuxbox/config en kijk dan of je nog freezes hebt.

 

Dit is dus de oplossing ??

Ik heb ook al maanden dit probleem.  Ben geen expert in oscam en heb ondertussen al veel configs geprobeerd.

Ik heb dan maar een tijdje met een CI module gewerkt om toch vlot tv te kunnen kijken maar ook dit heeft zo zijn beperkingen en wil het eindelijk eens in orde hebben.

DM900 uhd met hdf image erop. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een aanpassing....?

 

Kan je ons een tip geven? Was het ook de debug switch 1 en 4 = on? Of iets heel anders bij de 920?

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan je enkel zeggen dat ik nu met "modern Oscam Emus" op de Dm920 zit en in etc/tuxbox/config daar mijn oscam server files bijgezet zijn.

Tot nu toe géén freezes meer... T O P

Image OpenAtv6.2

Mocht ik iets vergeten zijn dan mag @smetje limb.be me corrigeren en of aanvullen want de credits gaan volledig naar hem.

 

 

aangepast door 2pk
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24-12-2017 om 12:31 zei 2pk:

Ik kan je enkel zeggen dat ik nu met "modern Oscam Emus" op de Dm920 zit en in etc/tuxbox/config daar mijn oscam server files bijgezet zijn.

Tot nu toe géén freezes meer... T O P

Image OpenAtv6.2

Mocht ik iets vergeten zijn dan mag @smetje limb.be me corrigeren en of aanvullen want de credits gaan volledig naar hem.

 

 

Waarom daar zo geheimzinnig over doen?

Anderen mogen het dus niet weten hoe het werkt.

Dreambox DM920UHD - Echostar 120cm draaibaar - Tooway Internet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...