Ga naar inhoud


Nieuwe website van CanalDigitaal


Sprietje

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Na de vaste contractduur schuift het elke maand een maand op.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • Moderator

grappig. ik heb het standaard NL pakket. Ik had verwacht iets in de trant van geen abonnement ofzo.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik jammer vind is dat je geen alles in 1 meer kunt afnemen bij Canal Digitaal.

Ik kan tenminste niks vinden op de nieuwe site.

Ik heb toen nog Internet en bellen (50 Mb) van ze kunnen afnemen en dit werkt nog steeds perfect.

Gewoon alles in 1 voor 2 tv's Internet (evt zonder bellen) voor een scherpe prijs.

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

grappig. ik heb het standaard NL pakket. Ik had verwacht iets in de trant van geen abonnement ofzo.

 

Volgens mij bedoeld CD met het standaard NL pakket de Free-to-view (FTV) zenders waar wel een kaart voor nodig is.

 

Bij mij staat de zender Crime invest gewoon open (FTV) al meer dan een half jaar.

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

Welk pakket heb je normaal? Voor welk pakket betaal je?

 

Basispakket (zie ook handtekening)

Vroeger had ik het HD-Light-pakket, later werd dat omgezet in het HD-actiepakket en nu dus Basis-pakket. 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is duidelijk dat CanalDigitaal nog heel wat uit de kast moet trekken om alle pakketten gelijk te trekken, veel die nu schrijven hebben op een 1 of andere manier dus nog altijd korting op de huidige prijs waardoor de pakket naam niet overeen komt met de huidige pakket namen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook nog korting. Ik heb basispakket + HD pakket + gratis thema voor 17,95.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Hoezo staan er behalve een Entertainment Pakket bij je contract nog verdere gegegevens zoals een Action Now, dit is toch al een lang niet meer aangeboden zender destijds bij CD?

Verder nog een melding HD_ONLY Ero Pakket??  Verder klopt eind datum zo te zien wel, ook de prijs is oke...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij staat er ook Familie pakket plus eroktiek, maar ik heb enkel FamilieHD, de prijs klopt wel. Ik heb wel nagekeken of ik nog wel het zelfde moest betalen gezien die extra erotiek melding. Snap dat ook niet want volgens mij is er maar 1 zender in het familieHD pakket genaamd Hustler. Anyway naar Hustler wil je niet kijken als je van schoonheid houd :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik keek vroeger vaak naar Action Now, volgens mij werd het door CD aangeboden v/a het Basis-pakket, ik vond deze zender altijd geweldig; het waren -in mijn ogen B-films- maar zeer vermakelijk.

 

Jammer dat die zender is verdwenen bij CD, het aanbod van horrorfilms was ook uitstekend bij Action Now, ik keek zelfs liever naar deze zender dan naar Film1.

 

Groetjes,

D-box

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Achja, misschien kon ik m ontvangen omdat ik toendertijd ook Film1 had?

In ieder geval vond ik het een zeer goede zender.

 

Volgens mij kon CD er ook niks aan doen toen de uitzendingen gestaakt werden, want volgens mij, had ActionNow! er zelf de stekker uitgetrokken.

 

Hoe het allemaal inmekaar gezeten heeft weet ik niet.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Google op "zender action now stopt"  en je vind jou antwoord.

 

Er vinden in juni diverse wijzigingen plaats in het zenderaanbod bij CanalDigitaal en ook bij TV Vlaanderen. Meest opvallend is dat Playboy TV verdwijnt en dat Action Now! ook stopt. Een heel grote verrassing is het niet dat deze zenders beëindigt worden bij deze aanbieders van televisie via de satelliet.

Action Now! verloor recent haar distributie bij Ziggo en daarna zelfs bij Caiway en mede daardoor kon de zender niet meer rendabel worden, er was immers te weinig afzetgebied. Film 1 kwam op de Nederlandse kabel bovendien ook nog eens met Film 1 Action. Satellietkijkers zullen de actie-films moeten missen en vooral voor Vlaamse kijkers is dat een gemis. Daarom zal TV Vlaanderen MGM Movie Channel in het basispakket opnemen. Overigens wordt deze zender naar de Astra verplaatst en neemt de plek in van Action Now en het etalagekanaal (dat ook verdwijnt).Bij CanalDigitaal wordt MGM bovendien ook onderdeel van het familiepakket.

Vlaamse kijkers zullen Vitaliteit, het zusterkanaal van Vitaya, voortaan ook heel de avond kunnen bekijken via het themapakket. In de ochtenduren is voor kijkers in Nederland én Vlaanderen de zender Body in Balance te zien (via 23,5 oost). De oude plek van MGM Movie Channel op 23,5 graden oost zal overigens worden gebruikt voor Film 1.3, dat daarmee 24 uur per dag beschikbaar komt maar dan alleen voor Nederlandse kijkers. Playboy TV zal helemaal stoppen met uitzenden bij beide aanbieders. Dit was de enige soft-core zender in het pakket en maakte onderdeel uit van het themapakket. Kijkers met daarvoor geschikte ontvangers hoeven voor de wijzigingen alleen maar in juni de nieuwe Fastscan zaplijst in te laden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...