Ga naar inhoud


Eurosport2


bram46

Aanbevolen berichten

Gisteren was het Nederlandstalig commentaar op Eurosport 1 en Engelstalig op 2 (bij Telenet alleszins). Dat was bij Strade Bianche ook al zo dat men op beide zenders de uitzending had met verschillende commentaar. Volgens mij heeft dat te maken met regionale en globale uitzendrechten.

 

 

Nu moet je mij eens uitleggen dat TVV niet het recht heeft op Nederlandse commentaar en Telenet wel voor dezelfde uitzending.

Hoe kan dat iets te maken hebben met rechten?

 

Trouwens Milaan - San Remo werd niet doorgegeven op de TVV versie van Eurosport 1 HD.  Nog zo iets.  TVV kondigt aan dat het een Eurosport 1 HD BE versie doorgeeft, terwijl het een ander programmatie toont dan bij de Eurosport1 HD versies van andere providers.

 

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites


TVV zendt Eurosport 1 Internationaal uit voor de Belgen. Voor de Nederlanders is er Eurosport 1 NL.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren was het Nederlandstalig commentaar op Eurosport 1 en Engelstalig op 2 (bij Telenet alleszins). Dat was bij Strade Bianche ook al zo dat men op beide zenders de uitzending had met verschillende commentaar. Volgens mij heeft dat te maken met regionale en globale uitzendrechten.

 

 

Via Ziggo was het niet anders hoor. Het wielrennen was op Eurosport 1 HD en op Eurosport 2 HD. Op 1 was het commentaar Nederlands en Engels en op 2 was het Engels en Engels. Waarom dat was is me niet bekend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...