Ga naar inhoud


IPTV werkt niet op nieuwe M7MZ101


Gast m7m101

Aanbevolen berichten

Afgelopen donderdag mijn nieuwe M7MZ101 ontvangen. Ingesteld en alle kanalen van de satelliet werken prima. Alleen de IPTV kanalen weigeren dienst. Steevast de melding "deze zender zit niet in uw zenderpakket"

 

Met de WebCare van CD van alles doorgenomen en tot conclusie gekomen dat ze het niet weten.

 

Ontvanger 24 uur online.

MAC adres gecontroleerd bij Solcoo

Abo gecontroleerd

Verbindingstest uitgevoerd

Kabel direct vanuit het modem aan de M7MZ101

Switch gereset.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


Uiteraard woonachtig in Nederland. En heb het FamilyHD pakket. Ook volgens Canaal Digitaal en de WebCare voldoende om ze te mogen zien. Heb een nieuwe ontvanger gekregen en moet nu eerst weer 24 uur online zijn vooraleer de interactieve diensten werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2de ontvanger binnengekregen. Na 24 uur nog steeds geen interactieve diensten. Via WebCare zelfde traject als bij box 1.Werkt gewoon niet. Contract laten beëindigen en beide boxen gaan retour. Precies 7 dagen dus de nieuwe M7-MZ101 gehad. Nooit aan beginnen dus.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zou kunnen dat je , ondanks dat je een Nederlandse Internetprovider hebt, toch een buitenlands IP adres gekregen hebt.

Controleer het even via de 2 onderstaande links...  want volgens mij zou dat een struikelblok kunnen zijn...

 

https://www.iplocation.net/

 

http://ip-api.com/

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee. De IP is keurig Nederlands, geen MAC filter actief. Gewone updates en zenderlijst inladen werkt prima. Zelfs de media testfilms werken. Alleen de IPTV zenders miet. Zelfs mijn ISP geraadpleegd om te vragen of ze iets blokkeren. Zelfs internet bij de buren geprobeerd. Werkt gewoon niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee. Het apparaat is niet defect. Het is zelfs omgeruild. Ze zitten te klooien met de rechten. Krijgen ze niet goed. Canal Digitaal zegt dat het mijn abo moet werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...