Ga naar inhoud


IPTV werkt niet op nieuwe M7MZ101


Gast m7m101

Aanbevolen berichten

Je moet dus je seca3 hoofdkaart offeren voor Orca om IPTV te ontvangen.

Als dit kan met behoud van je tweede seca3 kaart abonnement(en) lijkt me het probleem toch opgelost.?

Dat het webcare team niet met je meedenkt vind ik wel enigszins teleurstellend als ze zoveel lof toegezwaaid krijgen.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dat is voor mij geen oplossing.. de hoofdkaart bedient nog 2 andere ontvangers in huis. Die verliezen dan hun beeld. Viaccess is niet deelbaar (gesloten box) en de DM8000 vreet geen CI+. Dus helemaal geen optie..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Extra hoofdabo (laagste aanbod) nemen met hun hardware er bij.

Zo hou je toch nog de kaarten om intern naar andere ontvangers te delen; en kan je interactief kijken.

 

Maar vrolijker hoef je op die manier niet te worden.......

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het blijft natuurlijk klote.

Maar kun je met de live TV app van canaal niet Uw plan trekken?

Je runt die op een tablet of smartphone.  Op de TV's waar je e.e.a. wil weergeven stop je een Chromecast (kost € 35) en dan spelen de zenders af op de TV.  (de LiveTV app ondersteunt Chromecast)

 

Je kunt die liveTV app op 4 (of zijn het er 5 ) apparaten gebruiken. 

 

Willy

aangepast door Kabeltje87

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Live TV app geeft niet de IPTV zenders van Canal Digitaal weer. En dat nou net de enige reden om dat bakje in huis te halen...

Overigens gaan we in mei zien of Discovery weg gaat bij Canal Digitaal. Mocht dit zo zijn dan is dit topic ook meteen klaar. Ik neem dan afscheid van Canal Digitaal en ga weer terug naar de kabel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

LOL

 

uit een ander draadje op dit forum:

 

Kreeg net van een kennis te horen dat in Zeeland bij de kabelaanbieder Delta, de discovery zenders per 5 mei op zwart gaan.

Er zijn dus ook nog andere partijen die de verhoging niet willen betalen.

Ze hebben de klanten wel al een alternatief geboden, dus daar worden de klanten een stuk beter geïnformeerd 

http://www.pzc.nl/ze...etten~a335bf1b/

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Live TV app geeft niet de IPTV zenders van Canal Digitaal weer. En dat nou net de enige reden om dat bakje in huis te halen...

Overigens gaan we in mei zien of Discovery weg gaat bij Canal Digitaal. Mocht dit zo zijn dan is dit topic ook meteen klaar. Ik neem dan afscheid van Canal Digitaal en ga weer terug naar de kabel...

 

Bummer.  Ik heb TVV en daar zitten de enkele IPTV zenders van TVV wel in liveTV.  Zodoende, ben ik op het verkeerde been gezet.

 

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...