Ga naar inhoud


BER waarden schommelen nogal


michaelangelo

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Ja, Sjaak, dus de klanten die moeten betalen kunnen bij jou de rekening neerleggen.

Je kan hier toch duidelijk lezen dat andere klanten wel aan die regels van Ziggo gehouden zijn.

 

Je beweert iets wat je niet staaft, en blijft erover doordrammen, stop daarmee!

 

Ik heb je het  Ziggo standpunt als link op een presenteer blaatdje gegeven en je blijft zonder onderbouwing drammen dat Ziggo je huisinstallatie voor niets opnieuw aanlegt.

Ik zie graag je link tegemoet waar Ziggo die belofte doet.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Sjaak wil nou eenmaal niet luisteren. Feit is dat Ziggo dit gewoon niet doet en das maar goed ook want juist doordat Ziggo dit niet doet hebben derden (zzp-ers) er een leuke bijverdienste door.

 

En die bijverdiensten kunnen nog beter als Skaak gewoon even zegt hoe die mensen dan die 40 euro bij hem kunnen verkrijgen. Want dan kunnen de zzp-ers veel meer van dit soort werkzaamheden binnenhalen. Klant overlegd bewijs aan Sjaak dat Ziggo het niet gratis doet, Sjaak stort 40 euro aan die klant en klant schakelt een vakkundige zzp-er in die voor die 40 euro zelf nog meer doet dan dat ziggo voor die 40 euro zou doen. Iedereen blij.

aangepast door Dimmie
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Dimmie

 

Mogelijk heb je weinig ervaring in het bedrijfsleven? Ze hebben allemaal prachtige "mission statements" die je tot tranens toe beroeren.

 

-maar in de praktijk....... 

 

 

De ervaring die ik in het bedrijfsleven heb met Ziggo is dat ze 14 jaar lang mij het ene na het andere aanbod hebben gedaan voor Ziggo internet en telefonie en dat ik elke keer weer vertelde dat er helemaal geen aansluiting aanwezig is; vervolgens dan weer iemand van Ziggo terug belde dat er toch echt een aansluiting aanwezig was, dan wist een medewerker te vertellen dat als die er toch niet bleek te liggen, dit op kosten van ziggo zou worden aangelegd en ik op basis daarvan dat dan afsluitte, vervolgens er een monteur kwam en die trok de conclusie dat er toch echt geen aansluiting aanwezig was, ziggo wilde dan toch ineens die aansluiting niet in orde maken en deed dan een offerte van boven de 10 mille voor het verzorgen van een aansluiting (terwijl eerder was gezegd dat dit op kosten van Ziggo zou gaan !!!)  etc etc. En dat is dan in 14 jaar 8 keer gebeurt. Ondertussen ben ik daar weg met het bedrijf maar weet van anderen die daar nog zitten dat Ziggo tot de dag van vandaag nog steeds de bedrijven benadert met een superaanbieding om over te stappen terwijl er helemaal geen aansluitingen zijn. Verhaal staat natuurlijk los van het wel of niet trekken van kabels na een AOP maar het geeft wel aan hoe 'vakkundig' het bij Ziggo eraan toe gaat en hoe goed ze wel niet zijn in het nakomen van toezeggingen.

aangepast door Dimmie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...