Ga naar inhoud


Windows live mail downloaden


greekfalcon

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

ik wil mijn Windows 10 laptop resetten en naar ik begrepen heb kan je wel alle files maar niet de apps behouden. Ik moet dus alle apps (programma's) opnieuw installeren. Eén van de programma's is live mail en ik vraag me af of dat nog te downloaden is via live essentials. Ik gebruik het uiteraard niet meer voor Microsoft accounts maar voor mijn andere (pop3) mail accounts.

VU+ DUO 4K SE VTI 15.0.0 Philips 32PFL9604 Schotel 110 cm 2 X Inverto Black Ultra twin LNB's 19.2 en 23.5 2  Spaun Diseqc switches

Link naar reactie
Delen op andere sites


Is sinds een aantal maanden niet meer te downloaden bij Microsoft omdat de support gestopt is. https://support.microsoft.com/nl-nl/help/18614/windows-essentials

 

Ik heb net even gekeken hier en ik heb de offline installer Windows Live Essentials in mijn bezit, maar dat dan wel in de Engelse taal.

aangepast door Penthe
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je reactie. Ik zie dat ik zelf het bestand wlsetup-web heb en ook een bestand d-mail. Naar ik mij meen te herinneren moet je de setup starten en daarna aangeven welke onderdelen je wilt installeren. Dit zal dan dus vermoedelijk ook niet meer werken omdat de installatiebestanden gedownload moeten worden. Ik stel het resetten dus nog maar even uit.

VU+ DUO 4K SE VTI 15.0.0 Philips 32PFL9604 Schotel 110 cm 2 X Inverto Black Ultra twin LNB's 19.2 en 23.5 2  Spaun Diseqc switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarom zei ik ook ik heb de OFFLINE installer :) Enkel in het Engels. Ook hier moet je aangeven wat te installeren uiteraard maar er hoeft niets meer gedownload te worden. Ik gebruik de installer nog altijd voor Windows Movie Maker aangezien dat een heel fijn programma is om simpel videos te bewerken.

 

Mocht je de offline installer willen hebben kan ik deze eventueel wel even zippen en dan uploaden naar Wetransfer en dan hier het download linkje plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het opgezocht en kan inderdaad de offline installer niet meer downloaden maar de web versie is nog steeds verkrijgbaar, dit kan echter niet lang meer gaan duren of is een fout van Microsoft. Al is de webversie enkel nog te vinden onder de key Windows Movie Maker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pionewbie, ik neem aan dat de wlsetup-web die jij hebt gedownload dezelfde is die ik al had (16.4.3528.331).

Als ik deze start om te kijken of het werkt dan krijg ik na de melding 'installatie voorbereiden' na enige tijd een error : Er is een onbekende fout opgetreden,  fout: 0x800c0006, bron: WaitForCatalog. Dit zou ook te maken kunnen hebben met de internetproblemen die hier al een tijd spelen. Ik zal het later nog eens proberen.

Ik heb de reset van de laptop overigens nog niet uitgevoerd.

VU+ DUO 4K SE VTI 15.0.0 Philips 32PFL9604 Schotel 110 cm 2 X Inverto Black Ultra twin LNB's 19.2 en 23.5 2  Spaun Diseqc switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ greekfalcon

 

wlsetup-web versie 16.4.3528.331

Net nog even getest en nu werkt het niet meer, zelfde melding als jij.

Ik heb geluk gehad dat het nog werkte toen ik het nodig had.

 

Zoeken naar een offline installer van Windows Live Mail, of emails nu importeren in alternatief programma en dan een backup maken zodat je ze niet kwijtraakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn ouders (81 en 78) zijn gewend aan WLM en je moet bij zulke oude mensen niet teveel veranderen, dan gaan ze het gewoon niet meer gebruiken.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de offline installer geupload naar Wetransfer, daar blijft hij een week staan. Dus hier kun je de offline installer downloaden: https://we.tl/46E34PGLT0

Dank! Ik heb geheel er weer op staan. Ik heb bij een vriend van me de taal regels gekopieerd  en erin gezet en nu alles weer gw nederlands

Dreambox 8000s (720 hdd, PLI)

Samsung smart tv

 

Dreambox 800 HD SE

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank! Ik heb geheel er weer op staan. Ik heb bij een vriend van me de taal regels gekopieerd en erin gezet en nu alles weer gw nederlands

Zou je willen uitleggen hoe je die taalregels hebt gekopieerd?

Welk(e) bestand(en)? In welke map?

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou je willen uitleggen hoe je die taalregels hebt gekopieerd?

Welk(e) bestand(en)? In welke map?

Ga naar deze coputer, Program file (x86), Windows live ,mail.

Dan zie je bestand( nl ), deze kopiereren naar bv usb stick.

Dan deze plaatsen in je eigen mail bestand.  Wel  (en ) eruit halen! 

Opnieuw staren en klaar!

succes!

  • Like 1

Dreambox 8000s (720 hdd, PLI)

Samsung smart tv

 

Dreambox 800 HD SE

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...