Ga naar inhoud


Windows perikelen


boudeman

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Ik had linux perikelen. Na iets van 15 jaar linux op mijn desk en laptops te hebben gebruikt was ik het zat en ben ik geswitched naar windows 8 destijds. Wat ik wel bijzonder irritant van die updates vind is dat er een windows.old folder overblijft zodat je nog terug kan. Het is een update van windows 10, waarom dan terug willen kunnen na een update. En dat je al je instellingen kwijt bent dat zou wat mij betreft ook niet hoeven. Hoe moeilijk is het nou om die gelijk te houden? Maar afgezien daarvan ben ik een tevreden windows gebruiker. Linux gebruik ik wel voor servers.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites


Had je ooit het Amiga OS gekend had je Windows gehaat :) Een OS hoeft namelijk helemaal niet zo groot te zijn om veilig en functioneel te zijn. En het zou Windows sieren als ze ook ooit eens aan een shared library beginnen want dan ben je van die oneindig aantallen. dll files af.

 

Ik ben na de Amiga tijd nog nooit een tevreden Windows User geweest en zal dat met een half gejat OS ook nooit worden, en echt Windows blijft je verbazen kwa bugs dat zulke simpele dingen zulke grote gevolgen kunnen hebben. Linux is wat dat betrefd wel een stuk meer betrouwbaar dat vooral met Linux MInt. En je zit niet met elke keer herstarten bij updates en achterlijk lange update tijden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is juist de jagende toekomst die alles de afgrond in gaat helpen, het wordt steeds gekker en steeds dommer. Zodra je de controle over je eigen apparaten en leven kwijt bent praat je uiteindelijk een stuk anders en dan is het te laat.

 

Vroeger had je tenminste veel meer controle over je eigen leven en wat je daarbij in gebruik had, met je tijd meegaan wordt steeds meer je eigen ondergang. Maar gaat vooral Uw gang :)

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is juist de jagende toekomst die alles de afgrond in gaat helpen, het wordt steeds gekker en steeds dommer. Zodra je de controle over je eigen apparaten en leven kwijt bent praat je uiteindelijk een stuk anders en dan is het te laat.

 

Vroeger had je tenminste veel meer controle over je eigen leven en wat je daarbij in gebruik had, met je tijd meegaan wordt steeds meer je eigen ondergang. Maar gaat vooral Uw gang :)

 

Waarom schrijf je het niet op zodat het betrekking heeft op jezelf: het is immers jouw persoonlijke mening en ervaring en niet een algemeen feit zoals je wel wilt doen geloven!

 

Iets als dit is al veel geschikter:

 

Het is juist de jagende toekomst die mij de afgrond in heeft geholpen, ik wordt steeds gekker en steeds dommer. 

Totdat ik de controle over mijn eigen apparaten en leven kwijt raakte. Nu praat ik uiteindelijk een stuk anders en is het te laat.

 

Vroeger had ik tenminste veel meer controle over mijn eigen leven en wat ik daarbij in gebruik had, door niet met de tijd mee te gaan werd steeds meer mijn eigen ondergang. Maar gaat vooral Uw gang :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...