Ga naar inhoud


VU+ Duo - Blijft hangen op Starting...


Tom-17

Aanbevolen berichten


Nou nergens tenzij iemand nog een oude versie bewaard heeft maar die kans is heel klein.

 

Waarom nu een oude niet meer ondersteunde verse Openpli willen gebruiken?

Als de nieuwste versie Openpli of VTI niet functioneert dan moet je het probleem toch wel in de DUO zoeken.

Ook al zou de oude versie misschien nog functioneren, dan zal een eventuele totale crash niet lang op zich laten wachten.

 

Dit type is nu eenmaal al behoorlijk bejaard en het is niet vreemd dat het apparaat kuren vertoond.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een onzin een VU Duo zonder hardware problemen is goed in staat de nieuwste PLI te draaien.

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een onzin een VU Duo zonder hardware problemen is goed in staat de nieuwste PLI te draaien.

 

Mijn oude Duo had ook nooit problemen, tot dat ie twee maanden stil heeft gestaan, door verblijf in ziekenhuis, had ik hem maar uit gezet.

 

Kom ik thuis, en hij deed helemaal niets meer, snel een Duo 2 besteld en ben nu weer helemaal gelukkig.

 

Hij was wel ruim 5 jaar oud.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft iemand een idee waar je nog vroegere images van OpenPli kan vinden? Ik bedoel dan versie 3.0.

Hier nog een openpli 3 van 12-8-2013

Klik hier

 

2.1 heb ik ook nog als je moet hebben

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

elco s zijn reeds allemaal vervangen.toestel werkt met fabriekssoft,en pli 2.0,maar niet met andere versie van pli.kan software laden via usb .maar daarna start toestel niet meer op ?rode led gaat aan en op display komt starting te staan voor de rest niets meer.toestel heeft gewerkt met pli3.0 en ook dat gaat niet meer.

heb je toen ook de regelaar vervangen  met name  u 801  want je spreekt steeds over elko s vervangen maar over bewuste ic hoor ik niks 

 

gr metropar

VU+ DUO met Blackhole 1.7.8 +hbbtv .dreambox7000,500plus,nokia 9500,

nokia9600 ,dbox2

Link naar reactie
Delen op andere sites

lijkt me dus een gevalletje van clone te zijn.De oudere versies images werken wel en de nieuwe niet.Originele images zullen ook wel goed werken.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn oude Duo had ook nooit problemen, tot dat ie twee maanden stil heeft gestaan, door verblijf in ziekenhuis, had ik hem maar uit gezet.

 

Kom ik thuis, en hij deed helemaal niets meer, snel een Duo 2 besteld en ben nu weer helemaal gelukkig.

 

Hij was wel ruim 5 jaar oud.

 

Dat klinkt ook als het wel bekende Elco probleem. Dat is wel goedkoop om te herstellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ,ik heb ook nog een oudje ,en die wil wel eens vastlopen.

Dan zet ik die achter aan de hofdschakelaar uit en na 5 sec ofzo weer aan.

Dan blijft die ook hangen,maar ik heb gemerkt ,dat die WEL opstart ,als ik voor aanzetten de externe hdd even loskoppel.

Nadat die opnieuw gestart is ,moet je nog eens herstarten met menu ,en dan staat de externe er weer bij (wel aansluiten na opgestart te zijn).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Externe hdd raakt van slag door het abrupt uiten aanzetten, probeer eens 30seconden.

 

Maar het vastlopen wijst op de elco. Vervangen door nieuwe + keramische condensator.

Hoi, de vue duo heeft al meer condensators gekregen dan ik chocolade letters.

De vue loopt eerst vast,daarna start die dan niet op ,tot ik de hdd even loskoppel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb je toen ook de regelaar vervangen  met name  u 801  want je spreekt steeds over elko s vervangen maar over bewuste ic hoor ik niks 

 

gr metropar

OK, maar heb je toen ook de regelaar vervangen zoals metropar in het hierboven geciteerde bericht schreef?

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...