Ga naar inhoud


OpenPli en handmatig zenders instellen


Gast Dward

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik heb sinds een half jaartje een Mutant HD51 met OpenPli 4 en OSCAM. Dit werkt prima maar ik heb geen verstand van handmatig zenders zoeken/instellen in OpenPli. 

 

Ik las dit bericht  m.b.t. de ontvangst van Leo TV.

https://www.sat4all.com/forums/topic/354044-ontvangst-leo-tv/

 

Ik heb precies hetzelfde probleem na een nieuwe CD fastscan, maar heb geen flauw idee hoe ik verstrekte gegevens moet toepassen in OpenPli:

 

Leo TV DUT

1:0:16:3726:C8E:3:EB0000:0:0:0:

 

Zou iemand mij stap voor stap kunnen uitleggen hoe ik dat doe in OpenPli? Dan weet ik dat ook meteen als er eens een andere kanaal niet werkt.

Ik heb dit ook al eens gevraagd op het Openpli forum, maar hoe duidelijk ik ook ben, niemand lijkt in staat te zijn of geen zin te hebben e.e.a. uit te leggen. Er lijkt ook maar half te worden gelezen als ik sommige antwoorden bekijk.

 

Bij voorbaat dank voor de moeite!

 

Groet!

Dward

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ha Sjaak,

 

Bedankt voor je snelle reactie. Hier kan ik wat mee. Ik ga er mee aan de slag.

Ik heb de Fastscan optie in Openpli gebruikt maar die pakt dus niet de DUT versie van het betreffende kanaal.

Of heb jij het over een Fastscan plugin van een derde partij?

 

Wat gebeurt er met handmatig ingestelde kanalen als je een nieuwe fastscan CanalDigitaal doet omdat er bijv. wijzigingen zijn. Moet je dan de handmatige gevonden kanalen weer opnieuw handmatig scannen?

 

Groet!

Dward

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nogmaals bedankt Sjaak!

 

Bij de fastscan komt de juiste versie van Leo TV bij mij dus niet mee. Waarom dat zo is? geen idee.

Ik ga het eens handmatig proberen volgens jou instructies. Ik laat wel horen of het is gelukt.

 

Groet!

Dward

Link naar reactie
Delen op andere sites