Ga naar inhoud


Ziggo Smartcard in ander verzorgingsbied


Checkin

Aanbevolen berichten

Ik heb nog nooit gelezen dat er op die manier naar upc gekeken kan worden.

Ff flink terug graven op dit forum. Zijn er genoeg die het voor elkaar gekregen hebben. De Boxkey was de sleutel om zo te zeggen. Hele oude ontvangers waren nog wel te hacken met een JTAG verbinding als ik me goed herinner, latere ontvangers kon dat niet meer, en moest de EEPROM fysiek uitgelezen worden. Daar waren dan 'adresjes' voor, misschien dat 1 uit mijn kennissenkring dat nog kan/doet op een oudere ontvanger (Horizon box is volgens mij een no-go), stuur me maar even een PM als ik dat moet uitzoeken voor je.

 

En hoe geraak je aan die boxkey? Kun je die ook uit een CI+ module extraheren?

 

Dat is afhankelijk van de ontvanger waar de kaart mee 'getrouwd' is. Hou ouder de ontvanger ( SD ) hoe makkelijker het zou moeten kunnen. Variërend van JTAG connectie maken, tot aan EEPROM los-solderen en uitlezen. Heb zelf afgelopen jaren de interesse niet meer zo gevolgd, heb dus geen idee of iemand het voor elkaar heeft gekregen om deze uit een CI+ te krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ff flink terug graven op dit forum. Zijn er genoeg die het voor elkaar gekregen hebben. De Boxkey was de sleutel om zo te zeggen. Hele oude ontvangers waren nog wel te hacken met een JTAG verbinding als ik me goed herinner, latere ontvangers kon dat niet meer, en moest de EEPROM fysiek uitgelezen worden. Daar waren dan 'adresjes' voor, misschien dat 1 uit mijn kennissenkring dat nog kan/doet op een oudere ontvanger (Horizon box is volgens mij een no-go), stuur me maar even een PM als ik dat moet uitzoeken voor je.

.

Bedankt voor het aanbod, maar ik kijk met irdeto smartcards.

clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...