Ga naar inhoud


Ziggo Smartcard in ander verzorgingsbied


Checkin

Aanbevolen berichten


werkt gewoon

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat de kaart wel werkt. Maar de kanalen niet op je ontvanger. Ik denk dat je dan een nieuwe kanalenlijst moet downloaden op een enigma2 ontvanger. Dat heb ik tenminste als ik Hans settings download deze zijn uit de omgeving Einhoven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een kaart gekregen, waar het abbo actief van is,  het kaart nummer is ook te zien bij de gegevens. echter heeft de kaart het activeringssignaal nog niet gehad. Moet dan de kaart in het verzorgingsgebied geactiveerd worden of maakt dat niet uit ?

Zo nu eerst een Bavaria na zoveel werk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, dat hoeft niet. Zolang je maar in het verzorgingsgebied zit waar ze uitzenden. Dus op de "Ziggo" kabel zit..

Je vertelt er niet bij over welke Ziggo kaart je beschikt. De Irdeto kaarten werken in de meeste ontvangers met een softcam. De Nagra kaarten werken niet met een softcam maar uitsluitend in een CI+ module of een officiele ontvanger..

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan heb je een Irdeto kaart! Die werkt uiteraard in iedere E2 variant. De Nagra kaarten (ook van Ziggo) doen het zeker niet.

Nagra kaarten doen het prima in CCcam/Oscam/etc, mits je beschikt over de boxkey, dat laatste is lastig te krijgen, maar niet onmogelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nagra kaarten doen het prima in CCcam/Oscam/etc, mits je beschikt over de boxkey, dat laatste is lastig te krijgen, maar niet onmogelijk.

Ik heb nog nooit gelezen dat er op die manier naar upc gekeken kan worden.

clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

En hoe geraak je aan die boxkey? Kun je die ook uit een CI+ module extraheren?

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wat denk je zelf?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...