Ga naar inhoud


Amiko A4 Ultra HD 4K


Gast dropje20

Aanbevolen berichten

Gast dropje20

ik krijg hem niet echt mee draaien met de ziggo pasje er in heb echt op elke zender af en toe vast lopers ook op ned1 ned 2 ned 3

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

  • Reacties 43
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik heb deze amiko a4 gekocht een tijdje terug. Nu zat ik in kodi bezig en ineens komt er in het beeld te staan "Mode Not Supported".

Als ik het goed begrijp betekend dit dat de output op 4k staat en mijn tv dit niet ondersteund.

Weet iemand hoe ik dit terug kan zetten of eventueel het hele apparaat kan resetten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast dropje20

ik krijg ziggo niet goed, er op of mijn ziggo pasje is niet goed of de amiko niet, heb vaak beelden die stil staan ook zelf op nederland 1 ik vin het 1 mis koop,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast dropje20

en wat ook niet lukt dat ik me synology niet als netwerk nas kan krijgen, ík denk dat ik de nieuwe zwemma h7 bestellen zo dra die uit is

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast dropje20

oscam staat er op maar op npo1 npo2 npo3 zijn zenders die ook zo af en toe vertraging hebt of dat de beeld stil staat en wel geluid,

Link naar reactie
Delen op andere sites

oscam staat er op maar op npo1 npo2 npo3 zijn zenders die ook zo af en toe vertraging hebt of dat de beeld stil staat en wel geluid,

Dit is een bekend probleem. Ook is er een enorm geluidsverschil tussen de zenders, heel irritant. En geluid loopt ook niet altijd synchroon. O ja, ook stopt het beeld wel eens voor een halve seconde en speelt daarna gewoon weer door.

Deze bugs het ik overigens al doorgegeven aan de importeur, het wachten is dus op een nieuwe fw. Hopelijk snel!

aangepast door Ghanssie
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De oplossing voor het probleem is dus ermee leven en wachten of men hiervoor een software update uitbrengt die de problemen oplost of,.....

 

koop een ander (merk) type ontvanger die geen problemen heeft.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of melden bij Amiko. Ik heb de ervaring (gehad) dat ze serieus iets doen met feedback van een gebruiker.

(Wel in het Engels uitleggen wat het probleem is)

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen last van stil blijven staan, audio is alleen niet synchroon zo lang de OSD in het scherm staat, daarna synchroon.

 

Ervaar wel de volgende bug

Bij gebruik EPG en snel hier doorheen lopen raakt de OSD geheel van slag allemaal strepen, heen en weer schieten van channel info en met het drukken op de home kop ontbreken er hele delen van dit scherm, waar dan tv beeld zichtbaar wordt, naar een paar seconden niet doen, en gewoon naar tv kanaal kijken verdwijnt het dan weer en kan aantal dagen weg blijven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...