Ga naar inhoud



Pedro4

Aanbevolen berichten


  • Reacties 70
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • Moderator

Zou je eens kunnen opsommen wat je tot nu toe allemaal gedaan hebt om de storing te vinden?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alle kabels nagekeken of ze goed vast zaten en of de binnen kern niet afgebroken was.

Daar was niets aan te zien.

Ik heb ook switches omgewisseld maar dat hielp ook niet.

Ik heb 8 switches. Dat zijn wel de goedkoopste die er zijn.

 

Hij doet het zoals we weten bij alle zenders.

Hij doet het nagenoeg elke dag.

Soms komt de zender terug en heel soms niet en moet ik de ontvanger opnieuw opstarten.

Via instellingen zaken controleren is moeilijk omdat ik daar niet zo'n kenner in ben.

DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb

Daarkendemeelachen !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Zo kom je niet verder.

 

Ik zou je adviseren de coax kabel eens rechtstreeks tussen de lnb en ontvanger aan te sluiten.

Je kan dan wel maar een satelliet positie ontvangen, maar weet dan meteen in welke  hoek je het probleem moet zoeken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke.

 

Ik gebruik oscam.

Andere erop zetten ?

Of een andere versie ?

Om dit uit te sluiten testen op FTA zenders.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb bijna vakantie. dan ga ik een kabel aansluiten vanaf de lnb

Als de fta zenders wel blijven werken ligt het niet aan de switch,kabels en de lnb ???????

DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb

Daarkendemeelachen !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Nee, dan ligt het aan je kaart of je softcam.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, dan ligt het aan je kaart of je softcam.

Bedankt. Daar ga ik mee aan de slag. Erg druk maar ik ga het zo snel mogelijk nakijken. Het is echt irritant.

DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb

Daarkendemeelachen !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Welke versie OSCam heb je in gebruik?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik gebruik 1.1233 en heb geen problemen.

 

Wanneer je VT1 gebruikt kan je met Oscam butler de juiste instellingen voor Canaldigitaal eenvoudig laten programmeren.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-8-2017 om 10:22 zei Tonskidutch:

zeur niet zolang man,

zet je config hier erbij dan krijg je een uitsluitsel over de juistheid ervan...

Nou lekker vriendelijk. Ik weet niet wat config is en zeuren doe ik niet. Enig begrip heb je niet.

Voor jou is dat gesneden koek maar voor mij niet.

aangepast door Pedro4

DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb

Daarkendemeelachen !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...