Ga naar inhoud


Hoe voorkomen dat je gesnapt worst net kijlen van iptv.


mbeckers1974

Aanbevolen berichten

Haal ergens een gratis sim card van een reseller zoals Lebara. Koop tegoed hiervoor en betaal cash. Stop de sim card in een geschikte router.......

Toevoeging na advies van Ceesv:

- de router ook ergens cash kopen, zonnebril en pruik niet vergeten

- wifi gedeelte router uitzetten

- nooit ergens met een bestaand account inloggen

- geen zoekmachine gebruiken, aan het zoekpatroon ben je te herleiden

- random zappen en niet naar programma´s kijken die je interesseren

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Je komt aardig in de buurt, maar er zijn zelfs dan nog mogelijkheden om achter je identiteit te komen.

 

Maar of die bij deze overtreding ingezet gaan worden valt te betwijfelen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat die router aan een access point van een telecom leverancier hangt, dus aan jou terug te koppelen is...

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Toevoeging na advies van Ceesv:

- de router ook ergens cash kopen, zonnebril en pruik niet vergeten

Hier zit nog een probleempje.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Inderdaad.

Google weet precies wanneer je hoe lang wanneer in welke winkel was.

 

Of zoals de rechter het zij:

Verdachte u beweert dat u op het moment van de inbraak niet in de buurt van het rijksmuseum was, maar hoe verklaar u dat uw mobiele telefoon daar wel was.

 

Ernst Laurens (Deventer moordzaak) is veroordeeld omdat zijn telefoon ingelogd was op een mast inde buurd van het misdrijf.

Hij zelf beweerde op dat moment op de A28 te rijden.

TNO heeft 20 jaar late een rapport uitgebracht waarin staat dat die mogelijkheid inderdaad waarschijnlijk is.

Het zou betekenen dat hij inderdaad onschuldig veroordeeld is.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er lopen misdadigers vrij rond omdat TBS niet werkt met dit soepele beleid in NL omtrent strafrecht van moordenaars en terroristen en we hebben te maken met religies die het gevoel met alle werkelijkheid kwijt zijn en zich druk maken over wat iemand wel of niet gelooft en de halve wereld zit momenteel in een 3e wereldoorlog, er wordt een kabinet gevormd met een politiek leider die alles weglacht wat de EU bekokstooft zonder dat wij als volk er iets over te zeggen hebben.

 

Dus waarom ons druk maken over de "strafbaarheid" van IPTV?

aangepast door Rolando
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Omdat wanneer iemand anders in de sloot springt, jij dat nog niet hoeft te doen, zijn mijn oude wijze oma altijd.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt, maar Ik zou dan zeggen, dan bepaal ik zelf, soms moet je in de sloot springen en soms ook niet, afhankelijk van je eigen maatstaven en behoeftes.

Al die mensen op Rutte hebben gestemd die springen in de sloot en willen nog 4 jaar belazerd worden. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Die laatste regel is zwaar of topic.

 

Het gaat erom of jij willens en wetens een "goed" neemt wat jou niet toebehoort.

Het is gewoon vergelijkbaar met diefstal.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat kan wel wezen, maar laten we allemaal niet roomser dan de paus te zijn.

We hebben allemaal weleens een cd rom,dvd,gedownload,gebrand een cdtje of cassettebandje,VHS thuis liggen.

Of een concert gefilmd van een artiest met je mobieltje....ook copyright.

Als iemand zegt nee dat heb ik niet, dan spreekt die persoon niet de waarheid, dus ja...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ja, dat heb ik, maar ik heb dan ook het origineel liggen.

Een backup maken van de drager is toegestaan.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, dat heb ik, maar ik heb dan ook het origineel liggen.

Dat maakt de download niet legaal.

Sinds 2015 is dowloaden uit illegale bron verboden.(met dank aan de EU die onze wetgeving afkeurde)

Zelfs als je het orgineel hebt.

Weer zo'n voorbeeld van de overdreven claim van de industrie dat 1 download 1 gemiste verkoop is.

ZGemma H7S met VU+ turbo SE,Mutant HD2400,ZGemma H.2H,Clarketech HD5100c,1 meter draaibare schotel (53 oost-30 west) OpenHDF 6.5,OpenATV

 

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...