Ga naar inhoud


Mogelijk geen Eurosport, Discovery en Animal Planet meer per 1mei 2017


Noordzee

Aanbevolen berichten

Mocht Discovery op zwart gaan, dan gaat bij mij heel CDS op zwart. Dan maar naar Ziggo....

 

Ik zou nooit in zee gaan met een partij welke dit soort praktijken gebruikt.  Ziggo is dan wel niet rechtstreeks betrokken, maar onrechtstreeks wel via Liberty Global.

 

Hoewel dit soort praktijken niet illegaal zijn, vind ik ze absoluut verwerpelijk.  Je kunt mij naïef noemen.  Ik noem dit soort praktijken onderhandelen met het mes op de keel.

 

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites


Eerst HBO weg, nu Discovery, meer reclame op Fox. Ga je je zo onderhand afvragen of al die providers last hebben van cs en iptv.

Nee, dat is gewoon een kwestie van elkaar kapot concureren ( en dan pakken ze ons )

typo

aangepast door mereltje

Groeten Willy

 

 

Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zullen de mensen van Canal Digitaal nog steeds aan het onderhandelen met Discovery networks, of hebben ze gewoon weekend en gaat morgen deze zenders op zwart?

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Er zal een aanbod en een tegenbod op tafel liggen.

Verder zal er e-mail of telefonisch contact zijn.

 

Over 5 uur weten we het.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net de site van TV Vlaanderen geraadpleegd om hen te melden dat de mailserver uitloggen.

 

Gelezen:

 

Discovery en Eurosport mogelijk niet meer beschikbaar.

De kans bestaat dat vanaf 1 mei de zenders van Discovery Networks niet meer beschikbaar zullen zijn in het TV VLAANDEREN aanbod. Het gaat dan om de zenders Animal Planet, Investigation Discovery, Eurosport 1 HD, Eurosport 2, Discovery Channel en Discovery Channel HD Showcase.

 

De reden hiervan is dat Discovery vanaf 1 mei een uitzonderlijk hoger bedrag vraagt voor de doorgifte van haar zenders via satelliet. TV VLAANDEREN vindt dat onacceptabel, omdat het zou betekenen dat de abonnementskosten voor onze klanten fors zouden stijgen.

 

We proberen nog steeds overeenstemming met Discovery Networks te bereiken. Lukt dit niet, dan zullen de zenders uit het aanbod verdwijnen. We zullen dan zowel nieuwe en populaire gelijkaardige zenders aanbieden als een aantal bestaande zenders die druk bekeken worden upgraden van sd naar hd. We zijn ervan overtuigd dat deze veranderingen kunnen bijdragen aan het creëren van een uitgebreider aanbod voor onze trouwe klanten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Die mededeling staat er al een paar dagen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De kijker is alweer de klos. Dat krijg je er van als je in zee gaat met Amerikanen. Ze maken alles kapot met hun arrogante gedrag. Bedrijven opkopen en dan kapot maken. datzelfde hebben ze geflikt bij V&D. Nu is Eurosport aan de beurt. Toen Eurosport was overgenomen door Discovery toen wist ik al dat dit er zat aan te komen. Hetzelfde gedoe had je ook met FOX Sport. Niet toevallig ook in handen van Amerikanen. Amerika maakt meer kapot dan je lief is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Amerika maakt meer kapot dan je lief is.

 

.
Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

De kijker is alweer de klos. Dat krijg je er van als je in zee gaat met Amerikanen. Ze maken alles kapot met hun arrogante gedrag. Bedrijven opkopen en dan kapot maken. datzelfde hebben ze geflikt bij V&D. Nu is Eurosport aan de beurt. Toen Eurosport was overgenomen door Discovery toen wist ik al dat dit er zat aan te komen. Hetzelfde gedoe had je ook met FOX Sport. Niet toevallig ook in handen van Amerikanen. Amerika maakt meer kapot dan je lief is.

 

Dit is juist een perfecte kans om ons weer eens op het gegeven te bezinnen dat we geen Amerikanen maar Nederlanders zijn! Ik heb in antwoord op hun schrijven aan Canal Digitaal een tekst gestuurd waarin ik mijn blijdschap uit dat ze nu eindelijk in staat zijn om het Nederlandse aanbod waarvoor we allemaal indirect meebetalen nu ook in het basispakket aan te kunnen bieden. We zijn nu eenmaal Nederlanders en geen Amerikanen. Het hemd is nader dan de rok.

 

Dus hopelijk binnenkort in ons basispakket NPO Sport, NPO Best, NPO Cultuur, NPO Nieuws, NPO Politiek, NPO Best, NPO Zapp Extra voor de kleintjes en NPO 101 voor de tieners en dan nog NPO Humor TV. Liefst ook ONS.  Ze zullen wel niet meteen alles aan ons willen doorgeven, maar goed, er is in elk geval meer dan genoeg keuze en ik wil wedden voor heet wat minder geld dan die Amerikanen hen (en dus ons) lichter willen maken! Het gekke is dat we zowel moeten dokken als ook nog al hun rotreclame accepteren. Gauw weg!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is juist een perfecte kans om ons weer eens op het gegeven te bezinnen dat we geen Amerikanen maar Nederlanders zijn! Ik heb in antwoord op hun schrijven aan Canal Digitaal een tekst gestuurd waarin ik mijn blijdschap uit dat ze nu eindelijk in staat zijn om het Nederlandse aanbod waarvoor we allemaal indirect meebetalen nu ook in het basispakket aan te kunnen bieden. We zijn nu eenmaal Nederlanders en geen Amerikanen. Het hemd is nader dan de rok.

 

Dus hopelijk binnenkort in ons basispakket NPO Sport, NPO Best, NPO Cultuur, NPO Nieuws, NPO Politiek, NPO Best, NPO Zapp Extra voor de kleintjes en NPO 101 voor de tieners en dan nog NPO Humor TV. Liefst ook ONS.  Ze zullen wel niet meteen alles aan ons willen doorgeven, maar goed, er is in elk geval meer dan genoeg keuze en ik wil wedden voor heet wat minder geld dan die Amerikanen hen (en dus ons) lichter willen maken! Het gekke is dat we zowel moeten dokken als ook nog al hun rotreclame accepteren. Gauw weg!

Doe dan maar de helft weg want voor de Belgen moeten er ook nog zenders komen ter vervanging van de zenders die kunnen wegvallen.

Al die npo zenders kunnen niet in belgie wegens uitzendrechten.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...