Ga naar inhoud


Mogelijk geen Eurosport, Discovery en Animal Planet meer per 1mei 2017


Noordzee

Aanbevolen berichten


Met zo'n persbericht worden we als klanten "gebruikt", want als het verhaal andersom is, vernemen we er niets van.

Groet, André

apparatuur: Gigablue Quad 4K, UE 4K, IP 4K, Octagon sf8008

ontvangst via een Big Bisat, Sky Stream UK, kabel en antenne

smartcards: Sky UK FTV en Fransat image: OpenATV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals ik schreef, die (Ziggo/KPN) kunnen kennelijk beter onderhandelen met Discovery Network, CDS is maar een klein providertje in Nederland dus kan geen grote vuist maken bij onderhandelingen.

En misschien heeft Ziggo wel een lang lopender contract net zoals dat bij Fox Sport zo was.

De prijs is nog steeds gelijk, en Ziggo neemt nog veel meer zenders af van Discovery Network dat zal vast ook schelen bij de onderhandelingen.

Ziggo heeft vroeger al onderhandelt met Discovery Network, vanuit die hoek moet je geen hulp verwachten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mij maakt het allemaal niet uit die zenders van Discovery brengen al tijden niets meer om naar te kijken. En Eurosport kan ik ook gewoon missen, de enige zender waar ik dan laat in de avond nog wel eens naar keek is TLC(A&E) maar dat valt ook uitelkaar van de herhalingen.

 

Vroeger was Animal Planet de zender voor ons maar dat is al ruim 2 jaar niet meer het geval omdat er of herhalingen op komen of programmas die gewoon niet boeien.

 

Minder SD zenders minder herhalingen en meer HD is het motto.

aangepast door Penthe
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee Cees dat doet Ziggo niet en verhoogt ook de prijs niet voor zijn klanten, Ziggo heeft via toenmalig moederbedrijf Liberty Global eind vorig jaar al een nieuwe overeenkomst gesloten met Discovery.

Dat is ook niet verwonderlijk omdat John Malone grote belangen in zowel Liberty Global als Discovery heeft. ;)

Kortom M7/CDS blijft een klein spelertje voor Discovery en kan vragen wat ze willen, ze zitten echt niet te wachten op deze armlastige provider die nog steeds een hoop zenders in erbarmelijke kwaliteit aanbied. Helaas zijn de klanten weer de dupe van deze halsstarrige houding van CDS.

Inderdaad Ziggo zal de prijs niet verhogen want het contract van eind volgend jaar loopt nog. Wat denk jij wat er gebeurt Sjaak als dat contract afloopt?

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kortom M7/CDS blijft een klein spelertje voor Discovery en kan vragen wat ze willen, ze zitten echt niet te wachten op deze armlastige provider die nog steeds een hoop zenders in erbarmelijke kwaliteit aanbied. Helaas zijn de klanten weer de dupe van deze halsstarrige houding van CDS.

Wat zou je ervan vinden als CDS Discovery ter wille is en vervolgens de prijzen verder verhoogt?

(Dan haken er wellicht ook weer abonnees af en dat feit zou ook weer kunnen leiden naar een extra prijsverhoging.) 

Uiteraard mag M7 haar poot stijfhouden.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

CD is niet de eerste provider die onder druk gezet wordt om mee te betalen aan de Olympische spelen.

En zijn providers in meer europese landen waarmee dit spelletje gespeeld werd, en waar het beeld op zwart ging.

Ik dacht dat begin dit jaar ook in Nederlend bij een van de providers het beeld een paar uur op zwart gegaan is.

 

Je het mes op de keel laten zetten en het dubbele gaan betalen van wat je tot nu toe betaalde is niet in het belang van de abonnees, mijn zegen hebben ze om met het mes op tafel te onderhandelen.

 

En of Ziggo goed heeft onderhandelt?

Verleden jaar hebben ze hun prijzen voor abbonnees al verhoogd, en dit jaar hebben ze de prijs van hun premium pakketten met € 2 verhoogd.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Streamingkastjes Europees (EU) verbieden is een kant van de zaak, extreme auteursrechten is de andere waar de EU snel een stokje voor moet steken. Het een niet zonder het andere.  

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een mogelijk oplossing is om het hele Discovery-pakket incl. Eurosport te verplaatsen naar een duurder pakket.

Het Basis-pakket kan dan goedkoper worden, de mensen die die zenders niet willen missen gaan dan maar een duurder pakket nemen.

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan heb je nog de kans dat Discovery te duur is bij te weinig abonnees op het hogere pakket. En dit dan weer recht getrokken moet gaan worden op de lagere pakkketten waarbij de abonnees dan meer gaan betalen voor iets dat ze helemaal niet hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

CDS zit bij mij toch al op het randje. Als Discovery verdwijnt bij M7 dan gaat CDS er bij mij uit en is het in mijn geval Ziggo. Dan maar een Horizon box. Films die ik echt wil bewaren trek ik wel uit een nieuwsgroep.. Vrij opnemen is immers dan niet meer mogelijk (is de enige reden waarom hier nog CDS gebruikt wordt). Maar ze staan op het 'kantelpunt'

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee Cees dat doet Ziggo niet en verhoogt ook de prijs niet voor zijn klanten, Ziggo heeft via toenmalig moederbedrijf Liberty Global eind vorig jaar al een nieuwe overeenkomst gesloten met Discovery.

Dat is ook niet verwonderlijk omdat John Malone grote belangen in zowel Liberty Global als Discovery heeft. ;)

Kortom M7/CDS blijft een klein spelertje voor Discovery en kan vragen wat ze willen, ze zitten echt niet te wachten op deze armlastige provider die nog steeds een hoop zenders in erbarmelijke kwaliteit aanbied. Helaas zijn de klanten weer de dupe van deze halsstarrige houding van CDS.

 

Ik zie op Ziggo anders ook nog genoeg zenders in erbarmelijke kwaliteit! Waaronder 30 analoge en tientallen sd zenders zoals TV5 en TVE en vage themazenders waarvan je ogen een waas krijgen of vierkant worden van de blokjes. En Ziggo schroefde fors bitrates omlaag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...