Ga naar inhoud


Komend weekeinde F1 in Sotschi Rusland


Sprietje

Aanbevolen berichten


  • Moderator

poeh zeg, eindelijk komen die ferrari's weer een beetje mee. Was wel even geleden dat er zo'n rooie op pole stond. Ik vind het wel geinig zo.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, de Italianen zijn nu eenmaal de beste machinebouwers ter wereld. Daar kunnen de Duitsers niet tegenop. Dat zie je bij allerlei soorten machines zoals drukkerij machines, highspeed verpakkings machines enz.

 

lag op de grond van het lachen en kon geen lucht meer krijgen, bedankt ;)

 

Dat Rory de afgelopen tijd wat minder aan het vissen toe komt werpt dus zijn vruchten af.....

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Drs. IJZerbout, met echt alle respect, laat je niet zo gaan over wie dan ook. Ik vind je opmerkingen aangaande VER helemaal ongepast. Ik ben persoonlijk niet voor Ferrari, maar ik ben blij met al hun fans dat ze weer eens op pole staan. Valt me van je tegen dat je er zo over denkt. Jammer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kom op Ronald..een beetje kritiek mag toch wel?

Dat ik een fan van Vettel ben kan niemand mij verbieden.

En het gedrag en de agresieve, gevaarlijke rijstijl, inklusief de grote mond van Verstappen van de afgelopen seizoenen ben ik nog steeds niet vergeten. Als jong broekje wilde die even laten zien wie het voor het zeggen heeft. Dat werkt zo niet.

Hij kreeg nota bene de kans om naar Mercedes te kunnen komen nadat Rosberg wegging. En die kans liet ie schieten.

aangepast door Drs. IJzerbout

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Pitstop in de Heimat?

Je zou toch in de lucht zitten op weg naar de zandbak?

 

Verstappen vertelt op dit moment dat zijn wagen te langzaam is, eens kijken waar het vandaag op uitdraait.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Natuurlijk mag je kritiek hebben, maar ook dat kun je op vele manieren uiten. Ik ben juist geen Vettel fan meer vanwege zijn gepiep tijdens de races in de afgelopen jaren. Echter ik zeg, leuk voor de Vettel fans dat hij weer eens op pole staat. En wat betreft Verstappen, agressief ? JA! Gevaarlijk ? Nee. Zo kwam het misschien over bij de ingedutte oudere coureurs die gewoon hun rondjes willen rijden en hun miljoentjeS willen incasseren. Kom op zeg, dit is racen !! En niet met cruise control achter elkaar rijden. Geweldig hoe zo'n jonkie dan als een mes door de boter gaat.... En dat ie niet naar MB ging vind ik bewonderenswaardig. Rustig aan, zijn tijd komt echt nog wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verstappen gaat zeker een goede toekomst tegemoet. Maar dat gaat niet met een breekijzer.

Dat is Schumacher ook niet gelukt op die manier.

 

Verder heb ik ook sympathie voor Vettel omdat ie vlak bij mijn 2e woonplaats in Duitsland woont. Dat is Heppenheim. En dat ligt op steenworp afstand van waar kinderen wonen en ik nog een 2e woning heb: Erbach.

De inwoners van Heppenheim hebben het plaatsje al lang omgedoopt in "Vettelheim".

 

Ik ben nu trouwens in Hongkong in transit en hoop nog ergens de wedstrijd of een stuk ervan te kunnen zien op een TV in een lounge of zo. Als ik niet in slaap val tenminste... :D :D  Ik heb nog 2 uur voordat het verder gaat. En Emirates heeft WLAN aan boord dus dat komt goed.  :D 

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar had Vettel groot gelijk in. Uiterst unfair als je een ronde achterstaat en dan geen plaats maakt voor een oud team-collega. Door voor Vettel plaats te maken zou Massa geen enkel nadeel hebben gehad, zeker niet als je een volle ronde achter staat.

  • Like 2

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...