Ga naar inhoud


Sab 5100 sky HD geen Astra 3


MichelV

Aanbevolen berichten

Je kan de coax nog eens inpluggen bij je buur. Vanavond niet omdat hij aan't kijken is, denkelijk op Astra 3 .

Je zou dan wel je disecq moeten verstellen: A of 1 op Astra1 en de B of 2 op Astra 3. Via exit de menu wel verlaten anders wordt het niet opgeslagen. In afwachting dan.

Het is geen TVV reciever die beide Astra's moet hebben , met SAB heb je daar geen last van, moet lukken.

In Spanje vliegt Astra 3 binnen ,is wel steeds traag verstellen(en zweet) maar eenmaal dat, dan is het finetunen en een grand luxe.

1*187;2*110;3*70 schotels-11*twin lnb;2*quad lnb;Sab Sky 4900

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heb je al gecheckt of je vrij zicht hebt op 23 oost?

Als je ook met de schotel van je buurman geen 23 oost ontvangt, ligt het misschien daaraan.

Overigens zit Ocko TV geloof ik op een sterkere transponder; die is dan makkelijker te vinden (12168V 27500 3/4).

 

Als jij denkt dat het aan je receiver ligt: heb je die al bij je buurman uitgeprobeerd?

 

Groet,

A33

Tip: Als je reageert op een post, geef dan altijd een citaat van de (gehele) post waar je op reageert. Sommige leden kunnen namelijk hun oorspronkelijke posts achteraf nog wijzigen, en wel veel langer dan de sinds jaar en dag in de huisregels (voor alle leden) vermelde periode van 30 minuten. Dat dat inbreuk doet aan de continuïteit van de foruminhoud, en een ongelijk speelveld creëert, wordt kennelijk (helaas) niet belangrijk geacht.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen,

Iedereen dank voor de reacties. Ik heb ook het kastje aan de schotel van de buurman gehangen. Op zijn m7 werkt het goed. Ik zie wederom alleen astra 1. Voor mij was het toen wel klaar. Ik kon hem ook tot vandaag retour sturen en dat heb ik uiteindelijk gedaan. Eind mei ben ik weer in Frankrijk en ik ga kijken voor een andere receiver en ik schaf ook een duo lnb aan. Iemand nog een suggestie voor een receiver?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die handleidingen zijn dikwijls Google-vertaald . Maar toch als je IT als les gehad hebt helpt dit veel. Mijn diplom is antiek. 'k Volg nu initiatielessen.

Dan ben je nog niet geraakt aan zenders sorteren . Kortom na 1 mnd ging het 'n beetje en niet op 1-2-3(en dan pas op reis vertrokken).

Bij je  volgende reciever meer succes gewenst.

aangepast door de mon

1*187;2*110;3*70 schotels-11*twin lnb;2*quad lnb;Sab Sky 4900

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...