Ga naar inhoud


X_picons op naam


mebo870

Aanbevolen berichten


Omzetten van RGB naar geïndexeerd scheelt nog veel meer!

Persoonlijk vind ik de picons te druk vooral in 100x60, te weinig logo in beeld maar dat is mijn persoonlijke mening.

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar heb je wel gelijk in, maar ik vond dit een keer wat anders. Ik ben wel gewend aan de transparant white picons, daar zie je het logo erg duidelijk.

 

Ik ga het eea nog wel uitproberen, dan hoor je nog van mij hoeveel het aantal mb's scheelt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En toch valt het bij mij wel mee met de 100x60, ik kan in mijn skin de logo's toch wel duidelijk zien, alleen als je de sat lijst opent

is het iets minder. Maar het is toch wel leuk om ze erin te hebben.

Volgens mij is het ook skin afhankelijk.

Ik hoop dat de picons voor Ziggo een keer beschikbaar komt als rar file of ipk, dan is alles compleet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

0.8 w , 4.8 en 9 oost zijn afgewerkt, die ga ik eerstdaags online zetten, samen met de andere sats want er waren weer behoorlijk wat wijzigingen en nieuwkomers Pfff.

dan ga ik wat afremmen, ik kan geen picon meer zien.

The key to happiness. Stay away from idiots

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik geloof graag dat je geen picon meer kan zien, respect dat je dit allemaal bij wil houden.

Zeven satellieten zijn er nogal wat daar heb je wekelijks je handen aan vol.

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan dit maar al te goed begrijpen, ik vind het klasse wat jullie allemaal doen, heb daar veel respect voor.

Je moet het maar willen doen, ook voor anderen.

In ieder geval bedankt voor alle moeite en support, zowel voor mebo870 als Stevie-V.

 

Altobelli

Link naar reactie
Delen op andere sites

picons 0.8 west, 4.8 en 9 oost staan nu ook online, er zit ook een pakketje met provider picons bij. 

ik heb de link naar de files samen op 1 webpagina gezet dan kan ik ze nog aanpassen.

http://radio-catalina.esy.es/picon/

aangepast door mebo870

The key to happiness. Stay away from idiots

Link naar reactie
Delen op andere sites

Respect voor al het werk wat je ermee hebt gehad het ziet er zeer netjes uit.

Ga je ze ook bijhouden mochten er veranderingen plaatsvinden?

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee ik heb geen Ziggo, hier in België is het Telenet. 

Dat kan je zelf aanmaken, dat is ook de opzet geweest van die picons op naam, alle zenders voor Ziggo zijn aanwezig in de file X_Picons 220x132 TV All satellites by Name.

Het volstaat om je Ziggo zenderlijst in te laden op je pc en bij elke zender een naam picon invoeren als bron, dreamboxedit kopieert de picon naar de picon map, maar dan onder het id nr van de zender.

 

The key to happiness. Stay away from idiots

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...