Ga naar inhoud


Nefit F3300 V-EN warm water nitt regelbaar


Mojo

Aanbevolen berichten

Geiser geeft warm (zeg maar heet) water genoeg. Alleen de stelknop voor op de geiser kun je wel draaien maar het water blijft de zelfde temperatuur.

Gelukkig heeft de monteur wel de gasdruk op de leidingen teruggebracht naar 32 millibar (was 39) waardoor het nu wel beter mengbaar is tot een aangename temperatuur.

Geiser werkt op Propaan/Butaan.

Ik meen me vaag te herinneren dat bij zo'n soort probleem een rubber membraan defekt was. Dat was op de welbekende Vaillant geysertjes van nu 30, 40 jaar oud. Je kan de temperatuur dan niet terug regelen.

 

Maar je monteur zou dat allemaal moeten weten, als hij een vakman is.

aangepast door Zunigkyk
Link naar reactie
Delen op andere sites


Je zal hem even los moeten maken van de print.

Je kunt niet over een NTC (o.g.) meten als deze

is aangesloten.

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Stelknop defect?

 

Is die mechanisch of is het een potentiometer?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stelknop defect?

 

Is die mechanisch of is het een potentiometer?

Dat is waar ik nu naar ga kijken. Ik heb nog een 2e geiser (2500) op de kop getikt waarvan ik de print educatief kan onderzoeken :)

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...