Ga naar inhoud


Diseqc problemen


acf69

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Of de HDMI kabel.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als het beeld op Ziggo HD heel blokkerig is, zit ik te denken in de richting van een hardwareprobleem rond de cam.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gebruik je voor de decodering van CD een CI module? Of stop je de kaart in de ingebouwde kaartlezer?

 

CI Module van CD met de witte wereldbol, is dit waarom de fastscan niet goed werkt?

 

 

Die witte spikels in beeld , ook met een 2de box, dat duid toch op een ernstig probleem aan de TV zijde.

 

 

Of de HDMI kabel.

 

 

Als het beeld op Ziggo HD heel blokkerig is, zit ik te denken in de richting van een hardwareprobleem rond de cam.

 

Zoals eerder vermeld, ik krijg hetzelfde probleem op een andere TV en/of met andere HDMI kabel, echter geen probleem met de ingebouwde Samsung S2 tuner. Gezien dat het probleem met de blokjes en witte puntjes door een nieuwe image is opgelost is het probleem de software die op de box zat. Ongelofelijk dat het met de fabrieksinstelling niet goed werkt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ongelofelijk dat het met de fabrieksinstelling niet goed werkt...

Het is nooit de bedoeling dat je deze box gebruikt met het fabrieksimage.

 

Verder is het ook niet de bedoeling dat je een CI module gebruikt, maar de ingebouwde kaartlezer met een software matige CAM.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

 

Alles volgens het boekje, tot de laatste stap. Zenderlijst 24 wordt ingeladen, dan GUI opnieuw starten en krijg de blokjes linksboven en geen verdere reactie... Dus hij hangt, waarschijnlijk door de software updates... Is er een log die ik kan laten zien?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update:

 

Ik krijg hetzelfde probleem ook zonder de updates uit te voeren. Steek CD kaart met chip naar beneden in de receiver zonder CI module zoals aanbevolen, en heb Oscan 1.20 rev: 11377 actief.

 

Zo gauw ik op OK en dan pijl naar rechts druk hangt de box en moet ik heb manueel restarten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...