Ga naar inhoud


Waarom gaat van mijn externe geluidstick de "led" knipperen bij bezoek sat4all?


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

In Chrome naar Instellingen, dan onderaan Geavanceerde instellingen weergeven, onder het kopje Privacy klikken op Instellingen voor content en iets verder dan halverwege kan je de instelling voor je microfoon en camara instellen, dan zou ik ook even kijken bij de uitzonderingen voor het geval het daar in staat.

Dit zal ik asap eens gaan bekijken. Dank voor de tip.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb zowel micro als camera voor alle site's geblokkeerd, en zoals het er nu verlopig uitziet, knippert die niet meer.

Mijn excuses mocht ik bepaalden met dit geïrriteerd heb

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...