Ga naar inhoud


Sky uk sd zenders ook op zwart.


Aanbevolen berichten

Sky uk is nog op iptv te kijken zeggen ze .

ze maken er al reclame voor... haha

 

Many Sky UK channels are now down with card-sharing, They are Paired with the Sky BOX.  IPTV service is not affected by this as it`s just video broadcasting so no complications like CCcam/OScam. Sky UK channels are available on IPTV with SD and HD.

Virgin Media UK cable is still working with card-sharing SD and HD.

 

All users can switch to IPTV without extra fee. You can ask for a free IPTV test anytime and switch to this alternative.

 

de bron zal ik er maar niet bij zetten ;)

 

gr.

henk

aangepast door henkie73

helemaal niks meer op schotel gebied ( mis het ook niet)

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 48
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

henkie73 schreef op 26 Mei 2017 - 22:34:

 

Many Sky UK channels are now down with card-sharing, They are Paired with the Sky BOX.  

 

Alleen de HD zenders zijn daadwerkelijk gepaired, dit is een andere truck maar degene die roepen dat het icam is zijn al net zo dom als degene die roepen dat het NDS pairing betreft.

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iptv wat jij wil is illegaal benfra daar word hier niet over geschreven.

Ook gaat Sky Uk de kabeldecoders aanpakken met nieuwe beveiliging dus dat iptv gaat ook verdwijnen.

En wat mij betreft kan ik dat alleen maar toejuichen!

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee ik werk niet voor een provider maar dit allemaal heeft ervoor gezorgd, dat wij over niet al te lange tijd misschien gesloten boxen krijgen.

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee ik werk niet voor een provider maar dit allemaal heeft ervoor gezorgd, dat wij over niet al te lange tijd misschien gesloten boxen krijgen.

dan is dat voor jou en de mensen die legaal kijken toch geen probleem?????

 

maar even iets anders hoe komen jullie aan die kaartjes. want legaal kun je die hier ook niet kopen.

dus die mensen zijn ook illegaal bezig. ;)

 

gr.

henk

helemaal niks meer op schotel gebied ( mis het ook niet)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb jij wel eens een Horizon box gehad van Ziggo dan weet je meteen waarom gesloten boxen een probleem zijn!

Wie heeft het erover dat ik Sky Uk tot mijn beschikking heb?

Je moet mijn beticht misschien nog maar eens een keer goed nalezen!

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb jij wel eens een Horizon box gehad van Ziggo dan weet je meteen waarom gesloten boxen een probleem zijn!

Wie heeft het erover dat ik Sky Uk tot mijn beschikking heb?

Je moet mijn beticht misschien nog maar eens een keer goed nalezen!

ja ik heb hier zelf ook een Horizon box en die is ook te kraken heb ik zelf gezien.

 

ik beticht je nergens van dat zijn jou woorden.

 

 

maar als men hier een UK kaart hebben, hebben ze ook de tuner die er bij hoort en die kun je hier dan gewoon gebruiken.

maar dat willen die mensen niet want dan hebben ze 2  tuners en dat willen ze niet.

want ze willen het graag in hun eigen box draaien.

maar de mensen hebben er alleen een beetje ongemak van verder rest niks.

 

en wat betreft ipstreaming, dat zal niet snel stoppen.

er zal altijd een weg zijn om het te omzeilen.

dat is nu eenmaal de sport er van.

 

gr.

henk

aangepast door henkie73

helemaal niks meer op schotel gebied ( mis het ook niet)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Totdat het internet op slot gaat voor die streams.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Totdat het internet op slot gaat voor die streams.

bedoel je via de provider, dat lijkt mij helemaal sterk.

en dan is er vpn.

 

we kunnen hier eeuwen over doorgaan maar het is niet meer te stoppen.

vooral als het via tokkie tokkie land.

 

gr.

henk

helemaal niks meer op schotel gebied ( mis het ook niet)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar jij je beeld van krijgt van Sky uk is van de kabelboxen deze gaan ook aangepakt worden door Sky uk een vpn verhelpt daar helemaal niks aan dit even ter info.

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iptv is verre van goed. Er zullen er altijd zijn die via een weg willen kijken. Maar het openzetten van de grenzen op aanbieders, zou een verademing zijn. Niks gaat boven je eigen kaart. Maar helaas ligt bvb sky de buiten mijn mogelijkheid.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mag ik even opmerken dat met een officiëel abbo sky U.K., het niet leuk is om vanaf nu twee receivers te moeten gebruiken.
De sky+HD receiver heeft een software om van te k**sen en nu moet ik steeds een HDMI switch gebruiken om de twee receivers (SKY box en mijn VU box) tesamen aan de tv aan te sluiten.
De officiële boxen zijn meestal een stap terug in de tijd en bieden brakkige software.

Bovendien zou ik het waarderen dat niet steeds wordt verondersteld illegaal bezig te zijn.

Ik kijk graag satteliet en heb er graag een beetje geld voor over. Dus mijn sky U.K.abbo kost me snel een 90€ per maand.
Bovenfdien staat Europa voor vij verkeer van goederen en diensten..... maar wat biedt ons de werkelijkheid?

 

Groeten,
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...