Ga naar inhoud


Knoop doorgehakt: Joyne wordt definitief concurrent van CanalDigitaal


Sprietje

Aanbevolen berichten

Ceesv en Eduard07

 

Zoals al vele malen herhaald sta ik los van wie of wat dan ook dus ook van Joyne.

 

Ik voer op geen enkel moment het woord namens Joyne. Heb dat nooit beweerd of gesuggereerd.

 

Ik vraag alleen maar en constateer iets. Vervolgens ben ik persoonlijk? Ik vraag me af wie hier lange tenen heeft?

 

Maar ik snap dat iedere vorm van objectieve mening of vraag of pro Joyne geluid tegen het zere been is. Maar om welke reden? Mensen bang voor hun koninkrijkje of ivoren toren? Slaap lekker een nieuwe morgen en nieuwe realiteit komt vanzelf en valt niet te keren.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Dus wanneer we niet kritisch zijn en alleen jubelen is het in jouw ogen goed?

Joyne is nieuw, en staat  op dit moment in de spotlights.

Wanneer ze nu al niet met vragen om kunnen gaan is dat een teken voor de toekomst.

 

Joyne, bij monde van een official stuurt een bericht de wereld in dat ze klaar zijn met de techniek en donderdag en vrijdag j.l. fta in de lucht zouden komen, iets wat nu op de lange baan geschoven is.

 

Dan ga je je toch afvragen wat daarvan de reden zou zijn.

Netwerk problemen kan je op meerdere manieren uitleggen technische problemen met de verbindingen of problemen met de "netwerken".

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus wanneer we niet kritisch zijn en alleen jubelen is het in jouw ogen goed?

 

Dat is mij nou net overkomen in een ander onderwerp...  het is altijd riskant je twijfels te uiten of het nut in vraag te stellen, want dat kan verkeerd overkomen...

Ik zag er ook geen kwaad in, maar blijkbaar heb ik iemand gekwetst, zonder het te weten.

voorzichtigheid is altijd geboden, mensen staan blijkbaar vaak op scherp.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, daar heb je hem weer. Je wordt weer persoonlijk. En daar hou IK niet van.

 

Mm, "je wordt weer persoonlijk" is natuurlijk niet persoonlijk? :whistle:

 

Ik volg dit topic niet echt meer, maar ik zie af en toe aardig wat gekissebis en gespeculeer, van mensen zonder volledige informatie.

 

Jammer vind ik, dat soms niet de informatie centraal staat, maar vooral de meningen en het gespeculeer. Dit topic valt nog steeds onder 'Nieuwsberichten'....

 

groet,

A33

  • Like 1

Tip: Als je reageert op een post, geef dan altijd een citaat van de (gehele) post waar je op reageert. Sommige leden kunnen namelijk hun oorspronkelijke posts achteraf nog wijzigen, en wel veel langer dan de sinds jaar en dag in de huisregels (voor alle leden) vermelde periode van 30 minuten. Dat dat inbreuk doet aan de continuïteit van de foruminhoud, en een ongelijk speelveld creëert, wordt kennelijk (helaas) niet belangrijk geacht.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zullen we maar gewoon even afwachten wat Joyne gaat doen?

En, sorry, om nu al een CI te kopen, is dat niet wat voorbarig?

 

Wettelijk is er 14 dagen bedenktijd, na ontvangst van dat ding.

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik volg dit topic niet echt meer, maar ik zie af en toe aardig wat gekissebis en gespeculeer, van mensen zonder volledige informatie.

 

A33

Ik ook al even niet meer, maar kan het me anderzijds niet nalaten af en toe eens te komen piepen en ook al eens wat inbreng te posten. Al was het dan wel ff ot.

 

Zoals zoveel in deze tread ondertussen. LOL

aangepast door Denisdaf

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ceesv en Eduard07

 

Zoals al vele malen herhaald sta ik los van wie of wat dan ook dus ook van Joyne.

 

Ik voer op geen enkel moment het woord namens Joyne. Heb dat nooit beweerd of gesuggereerd.

Dat is vreemd, want je komt hier wel regelmatig allerlei info posten waarbij we jou vroegen hoe je aan die info kwam.

En dat gaf jij aan rechtstreekse contacten te hebben met een van de initiatiefnemers.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wettelijk is er 14 dagen bedenktijd, na ontvangst van dat ding.

 

Dat denk ik niet, het is software in hardware, eenmaal in gebruik genomen kan het volgens mij niet meer terug, als het verzegeld is weet ik het niet.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mm, "je wordt weer persoonlijk" is natuurlijk niet persoonlijk? :whistle:

 

Ik neem inderdaad aan dat we elkaar inhoudelijk best in de haren mogen vliegen maar niet meer dan dat. 

Er zijn fora die ook in de huisregels hebben staan dat "Werk jij soms bij.." niet is toegestaan als tegenargument.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Canal Digitaal heeft 1 groot voordeel gehad ten opzichte van Joyne nu.

 

Toen Veronique (RTL4)  en later RTL 5 op de diverse toen nog veel losse kabelnetten wilde uitzenden, hadden ze de satelliet nodig om bij de kabelnetten binnen te komen, daar kwam bij dat de zenders betaalden om op de satelliet en kabel te mogen uitzenden. Inmiddels is dat al een tijd andersom, in die tussentijd heeft Canal Digitaal zich goed kunnen ontwikkelen, voor de kabelnetten zijn ze niet meer nodig i.v.m. dat vrijwel alles via glasvezel aan de nog beperkt aantal kabelnetten die na fusies over zijn wordt geleverd.

 

Sinds dien is de prijs omhoog gegaan, maar dat kan je niet eindeloos doen, want dan worden vaste lijn alternatieven veel goedkoper.

 

Daarnaast is een omslag gaande van hoe men naar TV kijkt en radio luistert, want zoveel TV wordt er niet meer gekeken, en zoveel radio ook niet meer geluisterd.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat denk ik niet, het is software in hardware, eenmaal in gebruik genomen kan het volgens mij niet meer terug, als het verzegeld is weet ik het niet.

Dat klopt. Als het zegel is verbroken en het artikel is geactiveerd, dan kan het niet meer terug. Hoort bij het artikel vermeld te staan.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ceesv

 

Je weet best wat ik bedoel. Kritisch zijn is goed voor alle partijen. Daar wordt je alleen maar sterker van. Kritiek wijst je immers op leer momenten.

 

Waar ik op duid is dat wanneer er een kritische vraag/geluid in de andere richting gaat deze wordt verwijderd of er direct verwijten komen. Maar ook het uiten van kritiek op een zeurderige wijze zodat er vd inhoud vd kritiek meer een tendens zetten de toon uitgaat. Alleen maar omdat een bedrijf iets op haar eigen wijze doet, die jou niet aanstaat.

 

Dat ik op jouw aandringen geen namen noem zit je schijnbaar nog steeds dwars. Dat je dat niet kan hebben prima maar uit je frustratie daarover niet te pas en te onpas. Overigens de datum van de 13de was ook al voor 29 juni kenbaar gemaakt door een dealer uit Brabant.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Eduard07

 

Ik heb nimmer beweerd met 1van de initiatiefnemers in contact te staan. Ik heb aangegeven een goed betrouwbare bron.

 

Dus als je iets beweert beweer dan wel de waarheid. Het verdraaien van waarheden siert mensen niet geeft meestal aan dat het loosers zijn die in het nauw zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Ik heb nimmer beweerd met 1van de initiatiefnemers in contact te staan. Ik heb aangegeven een goed betrouwbare bron.

 

Dus als je iets beweert beweer dan wel de waarheid. Het verdraaien van waarheden siert mensen niet geeft meestal aan dat het loosers zijn die in het nauw zitten.

 

Die bron kan alleen een van de initatiefnemers zijn. Je wist al zaken voordat de dealers ze wisten.

En je wordt opnieuw persoonlijk: "Losers (wel goed spellen, he?) die in het nauw zitten"?

Waar in dit draadje heb ik jou dergelijke kwalificaties naar het hoofd geslingerd? 

 

Misschien zit je nu zelf in het nauw, omdat je je bronnen niet wilt prijsgeven, en ga je in de tegenaanval?

Siert je niet, joop001.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die bron kan alleen een van de initatiefnemers zijn. Je wist al zaken voordat de dealers ze wisten.

En je wordt opnieuw persoonlijk: "Losers (wel goed spellen, he?) die in het nauw zitten"?

Waar in dit draadje heb ik jou dergelijke kwalificaties naar het hoofd geslingerd? 

 

Misschien zit je nu zelf in het nauw, omdat je je bronnen niet wilt prijsgeven, en ga je in de tegenaanval?

Siert je niet, joop001.

Wat zit je die man toch op te naaien. Ik ben blij dat iemand informatie geeft en het maakt mij niet uit of hij zijn bron wel of niet bekend maakt. Tot nu toe heb ik nog niets gelezen wat niet correct is. Het feit dat er nog geen proefuitzending is, daar kan hij ook niets doen.

Ik begrijp wel waarom sommigen hier ontzettend veel postings hebben. Wat een hoop onzin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...