Ga naar inhoud


Knoop doorgehakt: Joyne wordt definitief concurrent van CanalDigitaal


Sprietje

Aanbevolen berichten

In verband met dat offline decoderen, vroeg ik mij nog het volgende af :

​Zelfs als je box dit ondersteunt, dan ga je toch altijd af en toe een situatie hebben waarbij de sleutels net tijdens de uitzending die je opneemt veranderen, en tegen dat je wilt decoderen zijn die veranderd?

Dus stel :

 

Ik neem 3 films op die elk tussen 20:30 en 23:00 spelen.
​Om 21:20 zit nu toevallig de sleutelwissel.

Dan ga ik toch mislukte opnames hebben, ook al kan mijn toestel offline decoderen?

aangepast door zzzzzz

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites


In verband met dat offline decoderen, vroeg ik mij nog het volgende af :

​Zelfs als je box dit ondersteunt, dan ga je toch altijd af en toe een situatie hebben waarbij de sleutels net tijdens de uitzending die je opneemt veranderen, en tegen dat je wilt decoderen zijn die veranderd?

Dus stel :

 

Ik neem 3 films op die elk tussen 20:30 en 23:00 spelen.

​Om 21:20 zit nu toevallig de sleutelwissel.

Dan ga ik toch mislukte opnames hebben, ook al kan mijn toestel offline decoderen?

Ik spreek nu van vroeger, maar als ze net van key wissellen, dan bleef de oude sleutel er nog in.

Helaas ken ik de nieuwe techniek niet meer, maar een lid sprak, dat conax nu net ėėn voordeel is om achteraf te decoderen.

Als ze zo goed zijn, om de oude sleutel er ook in te laten, zoals vroeger, dan kan je probleemloos achteraf decoderen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Het blijft toch 'n gedoe, wat is er makkelijker dan gelijk al decoderen?.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar we nu toch over opnemen bezig zijn, vraag ik me nu echt af, of hetgeen in voorgenoemde magazine schreef, dat er in het beeld en dus ook opname een onzichtbaar digitaal watermerk zal worden geplaatst.

Van ontvangers, ja, dat doen ze, maar is een ci+ module in staat dit te doen?

T'is enkel uit nieuwgierigheid, ik upload toch nooit opnames.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aangezien de hele stream door de CI module gaat en daar gedecodeerd wordt kan die module ook informatie toevoegen. Er is in geen enkele reden om daar aan te twijfelen. In real time decoderen blijft het probleem houden van CW sharing, dus dat wordt uitgefaseerd onder druk van de content aanbieders.

 

In de toekomst zal alleen nog achteraf decoderen mogelijk zijn, voor zover provider en contentaanbieder dit toestaan en voor een 2e aansluiting ook een 2e abonnement.   Voor veel providers is dit al het geval en ook voor nieuwe abonnementen bij Canal Digitaal. 

 

Als nieuwe aanbieder kan Joyne kan niet anders dan cardsharing en IPTV sharing onmogelijk maken met de huidige stand van de techniek anders krijgen ze geen content.

 

Canal Digitaal mag de "oude" seca3/nagra kaarten uitfaseren, maar zelfs met die kaarten kan Canal Digitaal het gebruik in softcams op elk gewenst  moment onmogelijk maken zodra zij dat willen of moeten door CAK7 te activeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Er is nu al zo vaak gevraagd on-topic te blijven en weer gaan er een paar figuren volledig off-topic.

 

Hiemee sluit ik het topic en er mag pas weer een nieuwe draadje geopend worden over hetzelfde onderwerp als men daadwerkelijk uitzend en er een abonnement afgesloten kan worden.

 

Dankbetuigingen graag aan de mensen die steeds maar weer off-topic gaan.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...