Ga naar inhoud


Knoop doorgehakt: Joyne wordt definitief concurrent van CanalDigitaal


Sprietje

Aanbevolen berichten

Time wil Tell, dit topic bulkt alweer over van de veronderstellingen, wel verbazend hoeveel helderzienden we tellen .

Concurrentie is in vele gevallen bevorderlijk voor de consument.

En dat is hier ook een veronderstelling.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Waarom zou je tevens 23,5oost nemen? Begrijp die multi quadlnb niet hoor.

9 oost is voor je nieuwe abo belangrijk,

23,5 kun je eraf schroeven

 

Misschien kan beheer een geheel nieuw forum hoofdstuk/topic openen, na Canal Digitaal en TVV, waarin dan over technische vragen (welke schotel en/of andere satellieten enz.) naast programmatische (welke zenders, gecodeerd of niet) verder van gedachten kan worden gewisseld.

Dat bevordert de overzichtelijkheid en nodigt anderen meer uit vanuit hun specifieke kennis of behoefte mee te denken.

 

Het nieuws is er sinds 13 februari https://www.sat4all.com/forums/topic/357551-concurrent-canal-digitaal/?p=2429363 en 6 pagina's "Nieuwsberichten" hier wel af.

aangepast door Prawo
Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

wat ben ik blij dat ik er genoeg heb staan voor die 9 oost zonder problemen te ontvangen

als het een tijdje  goed draait met joyne dan ga ik ook overstappen maar ik kijk eerst of het wel goed gaat draaien

post-62112-0-91053800-1494777621_thumb.jpg

aangepast door blackeyes

vu duo//vuduo2//mutant hd51 4k // 65 inch lg4k

2 keer gibertini 100 // t90 // triax 88

Link naar reactie
Delen op andere sites

Al zal dat voor iedereen anders liggen:

een camper of vakantiewoning over de grens zie ik mij voorlopig niet aanschaffen zodat (hoewel ik thuis al over de benodigde hardware beschik) ik voor Joyne pas mijn beurs ga trekken als naast het NPO 1-2-3 aanbod in HD ook worden opgenomen

-- tenminste twee van de andere NPO zenders zoals Cultura (in ieder geval) , Politiek, Nieuws, Best

en/of

-- tenminste twee van de volgende zenders: BRAVA HDTV, Unitel Classica, Mezzo Live HD.

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Al zal dat voor iedereen anders liggen:

een camper of vakantiewoning over de grens zie ik mij voorlopig niet aanschaffen zodat (hoewel ik thuis al over de benodigde hardware beschik) ik voor Joyne pas mijn beurs ga trekken als naast het NPO 1-2-3 aanbod in HD ook worden opgenomen

-- tenminste twee van de andere NPO zenders zoals Cultura (in ieder geval) , Politiek, Nieuws, Best

en/of

-- tenminste twee van de volgende zenders: BRAVA HDTV, Unitel Classica, Mezzo Live HD.

 

Met alles 100% eens behalve misschien het laatste. Ik LUISTER graag naar klassieke muziek maar heb er niet echt behoefte aan er ook nog eens naar te KIJKEN. Daarentegen zou ik zeker de drie Vlaamse publieke zenders er bij willen hebben en eigenlijk ook graag de RTBF die ik vanaf mijn jeugdjaren al zag en waar ik toen ook enkele favoriete programma's op had zoals toentertijd Carrousel aux Images van Sélim Sasson, de tegenhanger van Jo Röpke van de BRT. De komst van satelliet TV heeft de Waalse TV in Nederland nagenoeg verdrongen m.u.v. hun bijdragen aan TV 5 Monde, iets wat toch wel jammer is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zal wel van het Engelse "to join" afgeleid zijn vermoed ik.... maar waar dan die laatste e vandaan komt fietsen weet ik ook niet.

Joy van enjoy en ne van nederland ;)

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

T90user schreef op 15 Mei 2017 - 00:43:

Met alles 100% eens behalve misschien het laatste
.

Dank je. Dat laatste mag wat mij betreft ook al extra pakket(je).

T90user schreef op 15 Mei 2017 - 00:43:

Ik LUISTER graag naar klassieke muziek maar heb er niet echt behoefte aan er ook nog eens naar te KIJKEN.

Dat geldt voor mij ook. Hoewel die tv zenders wat gelikte websites hebben waardoor hun programmering makkelijker is terug te vinden.

Verder maken beelden het eenvoudiger gezinsleden voor klassiek te interesseren.

Afgezien van opera uitvoeringen blijft zo’n zender natuurlijk wel wat weghebben van behang.

 

T90user schreef op 15 Mei 2017 - 00:43:

Daarentegen zou ik zeker de drie Vlaamse publieke zenders er bij willen hebben en eigenlijk ook graag de RTBF ...

De komst van satelliet TV heeft de Waalse TV in Nederland nagenoeg verdrongen m.u.v. hun bijdragen aan TV 5 Monde, iets wat toch wel jammer is.

De Vlaamse zenders zijn gewoon verplicht volgens de Mediawet, daar zou ik me geen zorgen over maken.

Maar het idee om een Waals pakket als extra aan te gaan bieden zou ik steunen. Deste meer reden om een geschikte LNB voor 9 en 13 oost aan te bieden.

 

 

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

De komst van Mezzo Live HD als (al dan niet te betalen) toevoeging in een Joyne pakket hoeft niet eens zo denkbeeldig te zijn als ik dit nieuwsbericht van de M7 groep van ruim een jaar geleden goed lees. Al moet Joyne dat om te beginnen natuurlijk wel willen.

 

Cannes - 6 April 2016 -
M7 Group, one of the fastest growing cross-regional pay-TV operators in Europe serving over 3 million TV homes, today announces at the MIPtv inCannes that it has concluded a satellite capacity and distributionagreement with Lagardère Active for the distribution of Mezzo Live HD , Europe's premium channel dedicated to classical music, opera, jazz and dance in HD format.
Following the agreement, M7 Platform Services will arrange for the secure satellite delivery of Mezzo LiveHD to third party operators within the European footprint of the Eurobird 9B satellite at 9.0degrees East.
This service scheme also includes the provision of smartcards and CI modules, 24/7 quality monitoring and help desk support to third party operators. As part of the same agreement,Mezzo Live HD will be made available to subscribers of the M7Deutschland cable and IPTV platforms in the German speaking markets, ...

aangepast door Prawo
Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik denk dat jullie verwachtingen véél te hoog gespannen zijn, of denken jullie echt dat een nieuwkomer meteen 10 transponders gaat afhuren om alle zenders en pakketten door te geven die jullie wensen ?

het wordt een puur basisaanbod. Als de zaak goed draait pas dan kunnen er altijd wel extra's bijkomen.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...