Ga naar inhoud


Doospoelen van opnames is zondebok


Kabeltje87

Aanbevolen berichten

Hoi Psychosammie,

 

Uiteraard kan je zo handelen, maar als je een film wilt bewaren (bv een film met Clint Eastwood in de hoofdrol), kan je beter die reclame's wissen van je hardeschijf, bespaart je meer ruimte voor je volgende opname.

 

Ik kijk vrijwel nooit een film 2 keer dus ik bewaar ook geen films. Maar zou ik een film 2x willen bekijken dan stream ik hem gewoon nog een keer. ;)

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


De laffercurve zal onherroepelijk de grenzen vastleggen van wat kijkers nog accepteren.

 

Is dat niet precies het grote probleem van de huidige samenleving? Dat we in plaats van tezamen nadenken over hoe we onze samenleving zo mooi mogelijk kunnen maken alleen nog maar bezig zijn met de vraag waar de pijngrens te hoog ligt in relatie tot het nog net het wangedrag van de graaiers in onze maatschappij te kunnen blijven accepteren? Zou daar niet eens veel meer over moeten worden nagedacht voor het echt te laat is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is genoeg interessants te zien.

 

Heb nog steeds een aantal afleveringen staan van Floortje naar t einde vd wereld.

 

Je gaat niet meer zitten wachten tot het programma begint.

Je neemt t op en kijkt het wanneer je wilt.

Met gesloten bakjes en ci+, kunnen ze ook bepalen, hoelang een opname te bekijken is.

Je moet het maar tegenkomen, dat je 14 dagen later iets wil zien, en het niet meer beschikbaar is door deze prachtige technologie.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, dat is het verkeerde uitgangspunt. TV is geen eerste levensbehoefte, je hebt het niet nodig. Je steelt ook geen Rolls-Royce omdat je die niet kan of wil betalen.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, dat is het verkeerde uitgangspunt. TV is geen eerste levensbehoefte, je hebt het niet nodig. Je steelt ook geen Rolls-Royce omdat je die niet kan of wil betalen.

Gaat het hier over niet willen of kunnen betalen? Als ik bvb 16,90€ wil betalen voor tv, maar als gans mijn zooi er rond wordt bepaald naar de wil van die commerciëlen, dan gaat de stekker eruit!

Dan vrt via dvb-t, en FTA dvb-s, eventueel aangevuld door netflix.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dat is prima, maar illegale wegen bewandelen is een ander verhaal, en dat werd hier bedoeld.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is prima, maar illegale wegen bewandelen is een ander verhaal, en dat werd hier bedoeld.

 

Wat doen die providers dan, die stelen je mogelijkheden zonder dat wij daarom gevraagd hebben! Vroeger nam je een kabel abbo, schotel of een mast op je dak en daar was de kous mee af, we hadden ook allemaal een videorecorder en nu gaan die gasten op deze manier bepalen wat we wel en niet mogen omdat ze minder bakken geld binnen halen. Canaal min pakt je met je sid beperking dus was ik klaar met die oplichters en zo denk ik over al die providers, staat het me niet aan zeg ik op zeker nu internet via de GSM steeds beter wordt kun je zo af van de ziggo's en wordt de prijs kwaliteit bepalend.

Het wordt eens tijd dat de providers inzien dat niet zomaar iedereen leeg te plukken valt dus als dat gebeurd massaal abbo opzeggen, daar zijn zelfs Banken mee plat gegaan. De klant is koning niet de leverancier en ik zie deze providers alleen maar als doorgeefluik van de zenders en RTL en SBS zijn dan niet de beleidsbepalers. Wil RTL of SBS dat ze dit doorvoeren gewoon beeld op zwart zetten voor een paar maanden dan is het zo afgelopen met die idiote voorwaarden. Ik vind dat RTL. SBS , Discovery, etc. de kabel moet betalen ipv andersom, hun willen toch bij de tv kijker komen om hun zooi aan te kunnen vertonen.

aangepast door hugogertie

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Providers stelen natuurlijk niks. Ze bieden een product en dat bevalt je of niet. Als Calve straks geen pindakaas meer maakt hebben ze ook niets van je gestolen.

 

Vroeger nam je inderdaad kabel en dan had je 20 zenders. Tijden veranderen!

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Vroeger liep je ook een supermarkt in en uit zonder poortjes en tassencontrole.

Toen er oneerlijke klanten kwamen moest men daartegen maatregelen nemen, ook ter bescherming van de andere klanten.

Dat zijn namelijk degenen, die die niet betaalde boodschappen af mogen rekenen.

 

Toen er volop illegale cardharing ontstond, hebben alle providers daartegen hun maatregelen genomen, Canaldigitaal is niet de schuldige, maar al die mensen die uit zijn op een koopje.

 

ik zie ze hier nog regelmatig langs komen op dit forum, met hun vragen.

Er zijn zelfs vaste leden, die hier schaamteloos toegeven, dat ze servers hebben draaien, om "collega's"van beeld te voorzien.

 

Ja, we worden steeds meer in onze mogelijkheden beperkt, maar om daar alleen de providers de schuld van te geven?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar een legale betalende klant mag niet benadeeld worden, en dat is nu aan het gebeuren, teveel beperkingen, teveel reclame, te hoge prijzen, om de haverklap wijzigingen die het gebruik inperken enz.....

 

Begrijpelijk dat menigeen het een beetje zat aan het worden is, en altijd maar alles doorslikken is een verkeerde houding, dat is verkeerd, en zal de provider volledige macht geven terwijl u zal blijven afdokken voor een gecastreerd abo.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zie eerdere berichten, bevalt het niet dan gewoon opzeggen.

 

Ik neem aan dat je ook niet die Karmeliet blijft kopen als die eigenlijk niet te hachelen is :-)

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@CeesV:

Er is al betaald om te kijken.

En om je vergelijking met de supermarkt door te trekken:

- Als je iets in de supermarkt koopt hoef je het ook niet direkt te gebruiken,dus waarom dit wel?

 

-In de supermark is er geen grijs gebied.

Als je een produkt wegneemt kost het de supermarkt geld,of je het nou wel of niet zou hebben gekocht.(het produkt kun je niet kopieren)

Als je een illegale streamingdienst neemt met een buitenlandspakket,waarop je toch geen abo kunt nemen,dan kost het de provider van dat pakket geen geld.

Als ik een album van een muzkant download die ik toch niet zou hebben gekocht kost het die muzikant geen geld.

Geef ik mijn 2de smartcard aan iemand die toch geen abonnement zou nemen kost ook dat de provider geen geld.

aangepast door Satneef

ZGemma H7S met VU+ turbo SE,Mutant HD2400,ZGemma H.2H,Clarketech HD5100c,1 meter draaibare schotel (53 oost-30 west) OpenHDF 6.5,OpenATV

 

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...