Ga naar inhoud


Voor of tegen reclame tijdens een lopende uitzending


Tripleboy

Aanbevolen berichten

Het bewijs komt steeds vaker naar voren dat de kijker er geen bal meer aan vindt, dus opdoeken die reclame zenders, nu blijkt dat men het ofwel doorspoelt of links laat liggen, probeert men reclame kijken te gaan verplichten, dus hoogtijd voor actie.

Het moet niet nog erger gaan worden, het fabeltje dat bepaalde zender niet zouden kunnen overleven zonder ( overvloedige) reclame kan je weg lachen, het draait in de realiteit om de grote winsten die ze hiermee kunnen behalen, dat de programmering hieronder lijdt is ze geen zorg, het uitzenden van al die Pulp is steeds meer een ergernis aan het worden.

  • Like 3

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het favoriete vrijdagavond programma wordt tegenwoordig opgenomen en de reclame bij het kijken versneld doorgespoeld.

Door de tijd in beeld bij het doorspoelen kwam ik achter die ruim 8 minuten reclame.

En dan ben je nog voorzichtig. Ik zie kans om de dieren naar binnen te krijgen in

een reclameblok. En geloof me, daar ben ik meestal ruim langer dan 8 minuten mee

bezig. 

 

Maar ik vertik het om andere abo's af te sluiten om reclame te omzeilen ik geef

dat gewoon een invulling zoals ik eerder had geciteerd.

aangepast door Con

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

ik heb tijden geleden afscheid genomen van Canal Digitaal. Toen nog een tijdje iptv gehad, maar daar werd ook nauwelijks naar gekeken. Ik moet zeggen dat ik het niet mis. Nu keek ik sowieso al weinig tv, maar om eerst zeg voor het gemak 20 euro per maand af te mogen tikken om programma's tussen de reclame door te kijken dat beviel me niet zo. Als ze inderdaad het skippen van reclame onmogelijk gaan maken in opnames dan haken er nog wel meer mensen af denk ik.

 

Ik blijf het verbazingwekkend vinden dat we in nederland moeten betalen voor commerciele stations te kunnen kijken. In het buitenland kan je die vaak gewoon via dvb-t(2) kijken zonder abonnement. Wij mogen er apart voor betalen, en dat vind ik nog steeds heel erg vreemd. En als je inderdaad per uur 4 maal een blok van 8 minuten voor je kiezen krijgt is de lol van het tv kijken er voor mij echt wel af. Of een programma van een half uur drie of vier keer onderbreken dat gaat helemaal nergens meer over.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als we het wel of niet willen, zullen we het toch krijgen via ci+. Het enige wat we kunnen doen is onze rug keren naar deze zenders, maar dat zie ik niet gebeuren.

Misschien komt er een oplossing, maar deze vrijgeven is iets anders.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Ach , een beetje reclame .... :whistle::D

Gezellig , de reclame die wordt onderbroken door een programma :lol:

 

 

Nu serieus:

Als we het wel of niet willen, zullen we het toch krijgen via ci+. Het enige wat we kunnen doen is onze rug keren naar deze zenders, maar dat zie ik niet gebeuren.
Misschien komt er een oplossing, maar deze vrijgeven is iets anders.

Rug toekeren , en ze staan inderdaad nergens !!

Ik krijg ook het vliegend diarree van de reclame via FTA TV !!

Maar ok , ik neem het programma op , en spoel de reclame door & kees is klaar :)

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zowel bij de publieke als de commerciële omroepen mag de hoeveelheid reclame niet meer bedragen dan twaalf minuten per uur. De reclameblokken kunnen worden ‘opgerekt’ met vooraankondigingen van eigen programma’s en andere vormen van zelfpromotie. Dergelijke promo’s zijn een bijzondere vorm van reclame, die niet altijd wordt meegeteld voor het reclamemaximum. Zelfpromotie hoeft bovendien in de meeste gevallen niet van de rest van het programma te worden afgescheiden, tenzij er een commerciële uiting in zit die als reclame kan worden aangemerkt. Daardoor kunnen ook tijdens een programma of film ‘pop ups’, banners of andersoortige vooraankondigingen in beeld komen. Dit kan de kijker of luisteraar als vervelend ervaren. Omroepen zijn echter zelf verantwoordelijk voor vorm en inhoud van de programma’s.

 

http://www.cvdm.nl/veelgestelde-vragen/

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vliegend diarree.....ruim je t zelf op?

 

Hij spettert (denk ik) niet...

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 Mei 2016 heeft de Europese commisie een voorstel gedaan omtrent de hoeveelheid reclame.

Ik weet niet of dit voorstel ondertussen al wet is. (het lijkt er soms wel op)

 

Daarin word voorgesteld om de 12 minuten per uur = 20%.

Die zoals Trippleboy ala aangaf opgerekt kunnen worden met reclame voor eigen programma's.

Te veranderen naar 20% per dag tussen 07:00 en 23:00

 

Dus minuten opsparen gedurende dag die dan in de drukke tijden worden ingezet.

 

Voor wie het hele voorstel wil lezen zie de bij geleverde Engelstalige PDF

33 pagina's

ProposalforanupdatedAudiovisualMediaServicesDirective.pdf

aangepast door Alventali

Groetjes Alv

Visiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluiting
VU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk ik weer ga vissen (reclamevrij).

 

Dan wodt je beeld wellicht helemaal niet gestoord en moet je na afloop naar de vishandel om toch ergens mee thuis te kunnen komen  :grin:

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar kun je mee thuiskomen.
Als vrijgezel dan.

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...