Ga naar inhoud


Klantendienst TVV


pollegazon

Aanbevolen berichten

Eens te meer blijkt dat ze het bij TVV inzake factureren niet zo nauw nemen, dus alert zijn is de boodschap.

 

Onlangs ingegaan op een aanbod om vrijblijvend mijn Basic 3 maand om te zetten naar een Basic + tegen de prijs van 3 x 1 euro. Zag ik daarnet toevallig dat er één week later prompt 9 euro en een klets van mijn rekening werd gehaald door deze fijne provider.

 

Meteen gebeld en oeps, blijkt een foutje - want is voor live tv (die sinds de vorige prijsaanpassing sowieso gratis is).

 

We zullen het rechtzetten meneer...

 

 

Anderzijds ook een positief puntje voor TVV. Meteen ook maar eens die live tv uitgetest en die geeft alle zenders van mijn pakket door en bovendien ook nog in heel goeie beeldkwaliteit (op een samsung tablet). Zo heb ik eindelijk ook Fox in mijn buitenverblijf (via die live tv), want voordien kon ik die met mijn niet TVV-ontvanger niet decoderen. Toch mooi meegenomen.

aangepast door pollegazon
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


Positief is dat er daar nu iemand aan boord is, in het verleden leek het meer op een Spookhuis wegens nooit geen respons, als ze nog eens konden leren rekenen en een abo naar behoren opvolgen.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

spijtig, maar zoals ze nu doen, is tvv ten dode opgeschreven. Als Joyne de Vlaamse markt zou bedienen...mogen ze de stekker eruit trekken. Als ik zie wat ik bij Orange aanbod krijg van HD-zenders, incl. decoder. tja, daar verbleekt tvv bij. Spijtig, want ik ben een voorstander van satelliet. Maar bij aanvang waren ze nog sympathiek en concurrentieeel met hun prijzen, nu al lang niet meer. Dus TVV al lang eruit.

VU+ Duo 4K DVB-S2x FBC DUAL +  1 X DVB-C FBC V 1.0 (Enigma2); Visiosat BIG Bisat (13,2° 19,2°, 23,5°, 28,2°O), 4 Alps BSTE9-101B, smart MS 17/4 ES multiswitch, Samsung UE50JU6800W

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik heb gisteren, omwille van ziekte, mijn abonnement bij TV Vlaanderen via gewone mail opgezegd.

 

TV Vlaanderen heeft dit heel mooi afgehandeld, waarvoor mijn hartelijke dank.

Dit wou ik nu als positieve actie melden, je hoeft altijd geen negatieve berichten te lezen !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Mirakels bestaan echt  :D

 

 heb jij zelf al contact gehad met de helpdesk van TVV?

 

Ik heb er twee keer contact mee gehad en werd telkens professioneel en vriendelijk geholpen.

(Het waren wel geen technische problemen)

 

mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

In 10 jaar meerdere keren, mijn conclusie is dat ze er geen bal van kennen, en heb ook meerdere facturatie problemen meegemaakt die met moeite opgelost raakten, toen ik ging opzeggen kon het opeens wel.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik heb 3X gebeld om tvv all in one naar vakantie tv te plaatsen, en alles is vlot verlopen. De 3de keer dat ik belde, was om te vragen hoelang ik het internet nog kon gebruiken, en ze waren behulpzaam.

Ik heb geen negatieve ervaring.

Voor technische problemen ben je beter hier af.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...