Ga naar inhoud


Vlaamse commerciëlen hebben veel reclame inkomsten verloren door opnames program


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

Hi,

omdat ik geen harde bewijzen kan leveren, en die info enkel weet, van mijn broer die het gelezen heeft op internet, en mijn vader in de krant, plaats ik het bij top offic.

Maar volgens deze, zouden de Vlaamse commerciële zenders veel reclame inkomsten verloren zijn, omdat mensen massaal hun programma's opnemen, en de reclame doorspoelen.

 

Mijn commentaar:

Ik vraag me af, of ze net als zovele jaren terug, weer de discussie zullen aangaan, om de aanbieders hun recorders te blokkeren voor doorspoelen reclame?

Ooit hebben ze dit proberen te doen, en zelfs de Vlaamse regering ingeschakeld, en toen hebben ze bakzeil gehaald.
Of gaan ze doen net zoals andere zenders, als er nieuwe overeenkomsten moeten worden gemaakt een X-aantal € meer vragen per abonnee, om hun verliezen te compenseren?

Voor mij part mogen ze dit doen, maar dan moeten ze in een extra betalend pakket komen, en horen deze niet meer thuis in het basis pakket!

aangepast door sattv4iedereen
  • Like 1

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gewoon opdoeken die koehandel, weg met die programma onderbrekingen met reclame onzin, het draait enkel nog om puur geldgewin ten koste van de kijker.

 

Dat ze dit doen bewijst dan ook nog eens welke afkeer ze van die idiote reclame hebben.

aangepast door Tripleboy

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Reclameblokken net voor't nieuws zoals vroeger op Nederland 1 2 & 3 ,

of tussen 2 programma's in zou toch al een verbetering zijn voor sommige !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

En ik heb het horen zeggen van de buurvrouw die het bij de slager had gehoord dat bij de bakker het gezegd werd door de postbode die het gehoord had in de krantenwinkel van iemand die het van zijn broer gehoord had.

 

Pff is er eigenlijk 1 post van jou die niet begint met van horen zeggen....

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze komt niet van de Bakker en de Postbode zit er voor niets tussenin :D

 

http://www.hln.be/hln/nl/958/iHLN/article/detail/3155170/2017/05/11/Kost-reclame-doorspoelen-straks-geld-TV-zenders-kunnen-anders-niet-overleven.dhtml

 

Als ze nu eerlijk zijn zouden ze moeten zeggen,we kunnen nog meer poen pakken met een vernieuwd model.

aangepast door Tripleboy

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

En ik heb het horen zeggen van de buurvrouw die het bij de slager had gehoord dat bij de bakker het gezegd werd door de postbode die het gehoord had in de krantenwinkel van iemand die het van zijn broer gehoord had.

 

Pff is er eigenlijk 1 post van jou die niet begint met van horen zeggen....

juist gezien wolverine

Running Up That Hill

Kate Bush

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Even een gekke vraag: de bewering dat die Vlaamse commerciële stations een hoop inkomsten kwijt zijn, hoe wordt dat gestaafd? Want normaliter heb je een bepaald tarievensysteem als omroep en verkoop je zendtijd voor reclame op die basis. Dit verhaal zou dus alleen maar kunnen kloppen als er eerst een grootschalig onderzoek zou zijn geweest naar de kijkgewoontes van het publiek, dat er vervolgens bedrijven zouden zijn geweest die hun reclames terugtrokken of dreigden dat te doen, en dat er dan een reactie van de reclamezenders is gekomen in die vorm dat ze een drastische tarievenvermindering zouden hebben toegepast.

 

Dat lijkt me wel een beetje erg veel om te zijn gebeurd buiten de berichtgeving van de media om.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook van de broer van mijn zus vernomen dat hier al een draadje over was op S4All.

 

https://www.sat4all.com/forums/topic/358707-doospoelen-van-opnames-is-zondebok/page-1

 

Ik wou eerst zeggen "heet zo'n ding niet "een zwager"?  totdat ik me realiseerde dat ik je slordig en dus verkeerd las. Is de broer van jouw zus niet tevens een broer van jou? Of bedoel je gewoon jezelf daarmee? :confused:

aangepast door T90user
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Van wie heb dat horen zeggen ;) , verder is die Vlaamse Commerciële gewoon een ordinaire bende poenscheppers die met de kijker geen seconde inzitten, met wat ze nu weer afkomen bewijst het nog maar eens, ze in het verleden al eens terug gefloten omdat ze de reclame tijd drastisch wilden verhogen door de regulator, in feite zoude ze fikse boetes moeten krijgen omdat ze lopende uitzendingen verpesten met dergelijke onzin, want het niveau van hun opdringerige reclames is bedroevend laag en storend, logisch dat men dit doorspoelt, dat doe je op een toilet toch ook.

aangepast door Tripleboy

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

geen probleem met reklame maar sinds ze meer reklame dan programma's doorgeven haken de mensen natuurlijk af.Tenslotte betalen we om tv te kijken en niet reklame te zien.Geef om de 30 min een blokje van 3 min reklame en velen zullen er niet meer om malen.Teveel van iets lijd steeds tot afhakers.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...