Ga naar inhoud


Smartcard versleten, wat te doen?


Lyken

Aanbevolen berichten


In contact treden met CD, zover ik weet heb je recht op een nieuwe card, maar ik lees her en der dat een losse card niet meer bestaat en dat je dan een CI-module met vast ingebouwde kaart krijgt.

Of je daar iets aan hebt, dat weet ik niet.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan me bijna niet voorstellen dat CanalDigitaal voor dit soort gevallen niet nog gewoon de kaart omruilt. Het zou toch onvoorstelbaar zijn dat er mogelijk ook nieuwe apparatuur aangeschaft moet worden omdat het laminaat van een smartcard los laat.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook ooit een kaart gehad, waarvan het laminaat loskwam. ik knipte dit mooi af, en zolang de chip zijn werk deed, liet ik het zo.
Kijk wel even, dat da deze geen schade aan je apparatuur kan maken.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...