Ga naar inhoud


Promotieaanbod NLE loopt af


Prawo

Aanbevolen berichten

Overstap is bijna probleemloos verlopen. Online modem had geen verbinding meer, afgekoppeld en experia v10 in de plaats gezet. Na een kopje koffie was blijkbaar alles ingeladen en internet werkte.

 

Snelheid volgens speedtest.net is 84 mb down en 28 mb up, Up snelheid is dus veel meer dan geadverteerd ;)

 

Telefoon werkt nog niet, kan blijkbaar 24 uur na installatie modem duren voordat dit ok is.

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites


Telefoon was bij mij ook een probleem.
Daar is wel even overheen gegaan.

Op zich heeft NLE een redelijk gebruikersforum met actieve moderatoren. Houd de vinger aan de pols. NLE zet een probleem uit bij KPN en daar kan soms wel even overheen gaan.

 

Ik haal hier vergelijkbare snelheden en ben daarmee uiterst tevreden. Blij dat ik bij Online weg ben.

 

TV werkt naar tevredenheid?
CDS gaat nu de deur uit en je sluit je niet aan bij Joyne? Dan heb je NLE waarschijnlijk voor een prikkie (afhankelijk van hetgeen je voor CDS nu betaalt).

 

Het tv gedeelte van nle ben ik benieuwd naar. Indien ok dan kan CDS online achterna......

aangepast door Prawo
Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

TV nog niet getest, heeft ook geen haast gezien de complexiteit van de integratie met de bestaande installatie. Dvb-s draait hiet via een centrale htpc, met monitoren als beeldscherm. En de vele FTA zenders wil ik niet kwijt.....

 

Het gebruik van een hdmi-matrix leverde eerder geen goed resultaat, En hier praten over windows xp leverde geen oplossingen  maar enkel domme reacties op. Maar wordt nog vervolgd.

 

Ik heb nu nog een seca3 smartcard van cds met stbp erop, opzeggen kan maar dan is er geen weg terug. Ik verwacht niet dat een nieuwe sat-provider de nederlandse basis zenders voor minder dan 20 euro/maand zal aanbieden, 

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet dat NLE t.z.t. waarschijnlijk € 7,50 gaat vragen voor die iTV van KPN.
Dus als je het STB pakket voor € 10 hebt is het wellicht slim dat te houden.

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 10 maanden later...

NLE heeft de prijs voor alle bestaande klanten met 33% verhoogd, van 30 naar 40 euro. Nieuwe klanten krijgen de 1e 9 maanden een tientje korting.

 

Hun forum staat bol van de opzeggingen.......

 

Wie is op dit moment de goedkoopste provider?

aangepast door moonchild

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog geen bericht gehad van een prijsverhoging en heb eind vorig jaar voor twee jaar bijgetekend, 12 maanden € 29,95 en vervolgens € 39,95.
Ik denk niet dat NLE zo'n contract voor twee jaar zo maar kan openbreken.
Ik reken er op pas eind volgend jaar me te hoeven gaan verdiepen in de dan goedkoopste provider. Wellicht haal ikeetgen die tijd TV uit het pakket.

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

NLE verhoogt de prijzen overigens helemaal niet. Zie https://forum.nle.nl/mijn-alles-in-1-contract-72/gaat-de-prijs-bij-nlex-ook-omhoog-8102
Waar haal je dat vandaan?

aangepast door Prawo
Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...