Ga naar inhoud


Giveaway van sponsor GearBest (WINNAARS BEKEND)


Michel

Aanbevolen berichten

  • Beheerder

Beste Sat4all leden,

Zoals jullie weten geldt er op het forum een strict 'Geen reclame' beleid.

Vandaag maak ik echter een uitzondering voor onze sponsor Gearbest. De reden dat we een uitzondering maken, is omdat het ook voor jullie een leuke actie is en niet een standard marketing campagne.

GearBest is zich steeds meer specifiek aan het richten op verschillende landen. Zo zijn ze onlangs ook gestart met een Nederlandse Tak! Bovendien sponsort Gearbest ons met het opsturen van een aantal producten die we op sat4all voor jullie gaan reviewen, waarover zeer binnenkort meer!

Gearbest heeft speciaal voor de sat4all leden een kleine giveaway georganiseerd.
Meedoen is heel gemakkelijk!
Wat kan je winnen?

1e prijs: Xiaomi mijia 1080P Smart IP Camera
20170408171709_73228.jpg

2e prijs: Original Xiaomi Mi Band 2 Smart Watch for Android iOS
20160602180413_57155.jpg

3e prijs: Bluetooth Speaker Music Focus Toy Hand Fidget Spinner
20170518110349_48947.jpg

Hoe kan ik deze coole gadgets winnen?

  • Ga naar de promotiepagina van Gearbest!
  • Kies op die pagina je favoriete product en plaats de naam en de link naar het product in een reactie op dit topic en vertel waarom dat product je favoriet is :)
  • Dat was het, nu even afwachten tot woensdag 31 mei  ;)

Let op: Bij meer dan één bericht in dit topic wordt je uitgesloten van deelname.

Uit de reacties worden via Random.org uiteindelijk de 3 winnaars getrokken!

Succes!

 

 


 

1e prijs: Crazy Sat  -  (De Xiaomi IP camera)

2e prijs: erwinonline  -  (Mi Mi band 2)

2e prijs gaat nu naar Pionewbie

3e prijs: erikd_o  -  (Bluetooth Fidget Spinner)

 

Alle winnaars gefeliciteerd!

 

Graag ontvang ik binnen uiterlijk 3 dagen via PM het adres waar de prijs door GearBest naartoe gestuurd mag worden. Na die 3 dagen verloten we niet geclaimde prijzen opnieuw!

 

Binnenkort een nieuwe giveaway met één hele mooie prijs! Dan gaan we helaas wel uitsluitend verloten tussen actieve leden en kunnen mensen met slechts een paar posts niet meer mee doen.  ;)

aangepast door Michel
winnaars toegevoegd

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dat is toevallig!
Ik was op zoek naar een 360° camera en kwam uit op de Xiaomi Mijia 360 uit als beste koop. De camera is zo dun zodat ook objecten dichtbij geen 'stitching'-fouten laat zien; hij is waterdicht en heeft een ingebouwde gyroscoop zodat zonder dure 'gimbal' het beeld altijd horizontaal blijft.

Via een 360° camera-review-site kwam ik op Gearbest terecht waar deze camera het voordeligst wordt aangeboden, goedkoper dan ***geen-reclame*** en zelfs Aliexpress. Nog even op m'n vakantiegeld wachten en dan bestellen!

 

 link naar de camera: http://m.gearbest.com/action-cameras/pp_621510.html?lkid=10782859

Vu+ Uno (OpenPLi 3.0) 500 Gb sinds 12-2-13 / DM500S (Pli Flubber) sinds 7-11-04 (reserve)

DM600PVR sinds 15-6-07 (opgeruimd) / DM7000 sinds ergens begin van deze eeuw (weggegeven)

Wavefrontier T55 (28°-23°-19°-16°-13°-7°-5° Oost - 1°-5°-8° West) en SatConn 10/1 DiSEqC switch

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooie Aktie. Ik heb al een paar keer besteld bij gearbest. Mijn favoriete Produkt op die pagina is:

Xiaomi Air 13 Laptop
Windows 10 13.3 inch IPS Screen Intel Core i5-6200u Dual Core 2.3GHz 8GB RAM 256GB SSD Front AKG Spealer Camera Bluetooth 4.1 HDMI

http://m.gearbest.com/laptops/pp_421980.html?wid=21&lkid=10782869

Xtrend 9500

42 28 23 19 13 oost

Samsung 40inch 6030 3D tv

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze FIIL DIVA Pro Bluetooth HiFi Music MP3 draadloze koptelefoon is helemaal mijn ding! Kan ik ook tijdens opnames gebruiken, zonder dat de draad geluiden maakt als ik er in mijn enthousiasme tegenaan kom.
http://m.gearbest.com/on-ear-over-ear-headphones/pp_485790.html?lkid=10782876

Ik ben al 5 jaar een fervent VU+ Duo-gebruiker, heb er twee én nog een VU+ Solo. Maar heb er technisch gezien niet veel verstand van; ben een gebruiker, geen programmeur. Dus bij voorbaat dank voor je heldere uitleg!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zag deze. http://www.gearbest.com/projectors/pp_633878.html?wid=21&lkid=10782879

Geen groot tv-scherm meer in de kamer maar gewoon een projectie op een wand.

---- Schimpie ----
IPTV CanalPlus + DVB-S FTA Triax 80 cm Multifeed 13 - 19,2 - 23,5 - 28

[VU+ Zero 4K UHD] {OpenPli 8.3} / Samsung 43" QLED 4K TV

[Zgemma H9S UHD] {OpenPli 8.3} / Samsung 37" HD TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...