Ga naar inhoud


CD ontvanger met DVR zonder restricties?


bobcom

Aanbevolen berichten

ik weet wat je bedoeld,   de m7 groep decoders zijn waardeloos en lag bij mij ook direct stof te vergaren,  dus als je wat meer wil ben je verplicht zelf een decoder te kopen,    Ik had jaren een vu+  linux decoder,  niet al te moeiljk uiteindelijk om beeld mee te krijgen en te doen wat je wil doen, momenteel een dreambox,  daar komt al wat meer opzoekwerk aan te pas,  maar dankzij forums en actieve helpende leden komt dat allemaal wel goed.  met de dm900 krijg je de keuze hoe je wil opnemen, gecodeerd of ongecodeerd.   zou ik nu een nieuwe kopen zou ik voor een vu+ uno kiezen.  Met andere linux ontvangers heb ik geen ervaring .

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb een homecast 9000 met een interne harddisk. Daarmee kun je meerdere programma's tegelijkertijd opnemen. Ze worden gecodeerd opgeslagen maar als je het apparaat uitzet worden de gecodeerde bestanden automatisch gedecodeerd en zijn ze naar een willekeurig medium over te zetten.

 

Ik heb ook nog een homecast 2100. Met een aangesloten externe  harddisk kun je één programma opnemen. Deze bestanden zijn ongecodeerd en zo op een computer af te spelen.

Beide ontvangers zijn CD gecertificeerd maar ik weet niet of ze nog ergens te koop zijn. Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...