Ga naar inhoud


M7 heeft nieuw logo voor alle Europese merken


Sprietje

Aanbevolen berichten

Krijgen we ook allemaal een nieuwe smart card of mogen we de oude kaarten opmaken?

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites


Lijkt me sterk dat M7 iedereen ineens gratis CI+ modules gaat geven met ingebouwde kaart, zal in de toekomst ook nog wel wat gaan worden als ze ineens de codering moeten gaan aanpassen en ze een algehele ontvanger/module swap moeten doorvoeren :)

aangepast door Penthe
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het doet mij vooral denken aan het Microsoft Office Logo, maar het lijkt mij verschillend genoeg om niet als een kopie gezien te worden.

Maar ik vind zo'n logo dat precies een doos voorstelt of zo, behoorlijk inspiratieloos.

lijkt me dan eerder een lege doos, want we kijken er dwars doorheen ....... :grin:

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mogelijk zijn die te vinden onder degenen die blij zijn met de M7 groep zelf  :cry:

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vraag me altijd af waarom een consument "blij" zou zijn met een nieuw logo... eerst kost het ontwerp vaak behoorlijk wat geld... Het uitrollen van een nieuw logo kost dan vaak nog meer... denk aan briefpapier, eventueel auto's, reklame op gebouwen etc etc...  En je schiet er volgens mij niets mee op, want je verliest een stuk herkenbaarheid.

Ikzelf vind een nieuw logo altijd een slechte zaak... want de kosten worden altijd doorberekend aan de consument... en je tevredenheid of ontevredenheid wijzigt niet door het logo, maar wordt slechts beinvloed door het product zelf.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vraag me altijd af waarom een consument "blij" zou zijn met een nieuw logo... eerst kost het ontwerp vaak behoorlijk wat geld... Het uitrollen van een nieuw logo kost dan vaak nog meer... denk aan briefpapier, eventueel auto's, reklame op gebouwen etc etc...  En je schiet er volgens mij niets mee op, want je verliest een stuk herkenbaarheid.

Ikzelf vind een nieuw logo altijd een slechte zaak... want de kosten worden altijd doorberekend aan de consument... en je tevredenheid of ontevredenheid wijzigt niet door het logo, maar wordt slechts beinvloed door het product zelf.

Als je perfect tevreden bent van een product, en er komt een nieuw logo, dan is dat geen probleem.

Maar als er van alles mankeert aan het product, en ze gaan hun geld dan in zo'n zaken steken, dan kan dat alleen maar tot meer frustratie leiden.

Hoeveel keer heb ik al niet gelezen dat bijv. CAZ bij TV Vlaanderen niet in HD kan, want dat kost teveel aan bandbreedte.

Als je dan ziet dat ze wel geld hebben voor altijd maar extra coderingen, en ook nu weer voor een nieuw logo, dan zie je dat ze hun consumenten niet echt op de eerste plaats hebben staan.

  • Like 1

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

filmpje van het nieuwe m7 TVV logo : TVV logo.zip

downloaden, extensie veranderen van .zip naar .mp4 (dit board laat blijkbaar geen mp4 uploads toe) en kijken maar

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...