Ga naar inhoud


Is deze Canal Digitaal CI-module nog bruikbaar?


Jürgen

Aanbevolen berichten

Die vraag had ik al van jou verwacht en hierbij de reden.

Ik heb straks in Spanje 2 opties om naar CD te kunnen kijken, via mijn DUO2 of via mijn Samsung met DVB-S2 en DVB-C tuner.

De DUO2 wil ik i.v.m. de afmetingen eigenlijk niet meenemen en zal die waarschijnlijk ook verkopen en vervangen door b.v. een gebruikte SOLO SE.

In de TV moet echter een CI-module om de Smartkaart te kunnen plaatsen dus daarvandaan mijn zoektocht naar een passende CI-module.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites


Beste allen,

 

Zoals op de bijgevoegde foto in mijn eerste bericht(te koop aangeboden) was het duidelijk te zien dat het blijkbaar om oude modellen modules gaat.

Omdat ik niet vaak op sat4all site kijk heb ik helaas ook niet op uw berichten gereageerd.Toch vind ik het jammer dat u gelijk gaat roepen dat u in het ootje genomen bent terwijl mijn gegevens bekend staan op deze site en mijn telefoon nummer duidelijk vermeld stond. 

 

Ook moet ik vertellen dat het van u netjes is dat u gelijk op de site heeft vermeldt dat we contact hebben gehad en dat het opgelost is.

 

 

Gr. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Sevad,

 

Toen ik meldde dat ik wellicht in het ootje was genomen had u op een tweetal hierop betrekking hebbende vragen nog steeds niet gereageerd.

Pas nadat ik u had gebeld werd het probleem opgelost.

 

Daarnaast had ik dit probleem gemeld zonder dat ik de naam van het forumlid bekend te maken dus u was op dat moment nog anoniem.

Ook was u een nieuw lid wat ook niet echt helpt om te kunnen beoordelen hoe ik de adverteerder moet inschatten.

Doordat u nu reageert haalt u zich wel uit de anonimiteit.

 

Maar ja, zoals u zelf schrijft is het probleem opgelost.

  • Like 1

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sevad, mooi van je om in de openbaarheid te komen en dat het zo vlot opgelost is.

 

Respect.

  • Like 1

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 1 maand later...

Heb nog geen antwoord op de derde afbeelding, deze heb ik nl. met een oranje kaart. Is deze geschikt voor LG oled TV?

Daar ik deze de laatste jaren niet meer gebruikte ligt aan het feit dat ik een ontvanger had met ingebouwde CI.

post-37183-0-59015600-1496508360.gif

aangepast door wiebren
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...