Ga naar inhoud


NPO1 gecodeerd, Ferguson Ariva 210,


Le7t

Aanbevolen berichten


  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

De kanalen NPO1 HD en dergelijke worden momenteel door mijn ontvanger gedecodeerd (d.w.z. ik kan de uitzendingen volgen). Deze wijziging trad ik zodra ik de smartcard met de chip naar beneden wijzen in de kaartlezer stak.

 

Samenvatting:

Er waren 2 fouten:

- De LNB-frequentie was fout ingesteld

- De smartcard was verkeerd in de kaartlezer gestoken

 

Opmerkingen:

- De smartcard is aan beide zijden licht rood met aan de chipzijde een witte rand

- De softwareversie van de ontvanger is volgens menu Gereedschap/Informatie "V2.18B2"

- Onder menu Gereedschap/Conditional Access staat bij Unique Address "571.255.046". Op de smartcard staat "1 28.571.255.046 61". Dus het smartcardnummer is inderdaad in het menu te vinden

- Ik heb de IR-led op de afstandsbediening bekeken dmv mijn mobiele telefoon en je kunt inderdaad zien wanneer er gezonden wordt!

- Onder menu Gereedschap/Conditional Acces/Consultation staat de datum 01/08/2017. Dat is vml. de geldigheidsdatum

- Bedankt voor het attenderen op de mogelijkheid een CI-module te plaatsen

- Het uitproberen van de oorspronkelijke Ferguson stel ik voorlopig uit

- In een ander draadje zal ik berichten over het laden van een zenderlijst in een Ferguson Ariva 210

 

Al met al dank jullie wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Zo zie je maar weer hoe er toch weer beeld op het scherm is gekomen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...