Ga naar inhoud


FILM europe


Emekli

Aanbevolen berichten

Hij doet het weer.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 47
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Heb nog geen antwoord van CD, maar ik denk dat ie waarschijnlijk ook in het Familiepakket zit, dat is het pakket dat ik heb.

 

En ja, bij mij werkt ie ook weer inclusief EPG.

 

Wat ook fantastisch is, tot hier toe nog geen reclame en de films beginnen op tijd, wat een verademing.

 

En dit is de officiële site:  http://www.filmeurope.cz/about_us

aangepast door Emekli

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Emikli, zou logisch zijn dat hij ook in FamilieHD pakket zit, hij gaat trouwens open in BasisHD.

 

Dan komt ie misschien in alle pakketten.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toevoeging,

 

Net een mail gekregen van CD en dit vertelden ze me:

 

Het zou gaan om een FTA zender die niet in de pakketten van CD zit.

 

Nou, het is wel degelijk gecodeerd en waarom de NL ondertiteling?.

Ik denk dat er dan eerder voor Engels, Duits of Frans was gegaan, zo groot is het Nederlands taalgebied nu ook weer niet.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toevoeging,

 

Net een mail gekregen van CD en dit vertelden ze me:

 

Het zou gaan om een FTA zender die niet in de pakketten van CD zit.

 

Nou, het is wel degelijk gecodeerd en waarom de NL ondertiteling?.

Ik denk dat er dan eerder voor Engels, Duits of Frans was gegaan, zo groot is het Nederlands taalgebied nu ook weer niet.

Het gaat hier wel degelijk om een gecodeerde zender, die NL ondertiteling heeft en ook behoort tot de M7 groep (CD en TVV)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi astro iris en Emekli,

 

Jullie hebben allebei gelijk; het is gewoon een gecodeerde zender die wij open krijgen met ons CDS-kaartje.

 

Ik denk dat het callcenter-personeel van CDS hier niet van op de hoogte is.

 

Als ik kijk naar de aanbieder is dit inderdaad M7 Group.

aangepast door D-box

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit kanaal zal zijn waarde wel hebben.

Het is ook HD.  De films zijn het soort films welke prijzen winnen op de film concoursen.  Maar waar geen hond naar gaat kijken in de cinema.

 

Hier bestaat een publiek voor. 

 

De zender hoort zeker thuis in een kwaliteits aanbod.  Ik vraag mij alleen af wat voor kijkcijfers deze zender zal halen.

 

Willy

 

PS: Ik heb de DVB-ondertiteling naar geel moeten zetten om hem goed leesbaar te maken.  In het wit valt de leesbaarheid tegen.

aangepast door Kabeltje87

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...