Ga naar inhoud


Thunderbird door spamfilter alles kwijt.


Con

Aanbevolen berichten

Ik merk zelf dat een actie op een imap account niet een onmiddellijk effect heeft op een pop3 account (en omgekeerd).

Wat je had kunnen doen is snel een pop3 account definieren en zo nog je verwijderde emails binnenhalen.

Helaas zal het nu daarvoor wel te laat zijn.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


Dat kan niet werken. POP3 en IMAP zijn slechts software lagen op dezelfde data. Als de IMAP laag je email heeft verwijderd zit het echt niet nog wel in de POP3 laag.

 

Wat jij gezien hebt is dat als je een email weggooit met een IMAP cliënt de email nog steeds zichtbaar is in de POP3 cliënt. Totdat er synchronisatie plaats vindt.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat kan niet werken. POP3 en IMAP zijn slechts software lagen op dezelfde data. Als de IMAP laag je email heeft verwijderd zit het echt niet nog wel in de POP3 laag.

 

Wat jij gezien hebt is dat als je een email weggooit met een IMAP cliënt de email nog steeds zichtbaar is in de POP3 cliënt. Totdat er synchronisatie plaats vindt.

 

Even een testje gedaan:

1) email naar mij gestuurd.

2) binnengehaald met imap op smartphone. Email verwijderd. Gesynchroniseerd.

3) gezien dat mail nog in prullenbak zat. Daar ook verwijderd en opnieuw gesynchroniseerd.

4) aantal minuten later kwam mail nog altijd via pop3 op PC binnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...